Bir duruma üzülmek hatta ağlamak eziklik değildir ve sen bunun farkındasın. Bu seni daha olgun kılıyor :)
Sen Zenitsu gibi zeki, güçlü ama birazcık duygusalsınnn 🥺😭 (Zenitsu olmak lükslükdür)
Korkusuzsunuz :) "Bunlardan korkulur mu?" diyebilirsiniz. Bir de şöyle düşünün; bunlardan korkan bir çok insan var..
Benim tipim degilsin ama bence dünyanın 1/4'ünün tipisindir..💗💗
Sen çok zeki cesur iyi kapli ve güçlü karakterli birisin.İnsanları korumayı seviyorsun.Onlara iyi ve akıllıca öğütler verebiliosun.
6. hissiniz güçlü ama siz onu gözardı ediyorsunuz. Oysa bu özelliğinizden yararlanabilirsiniz. Uyanır uyanmaz rüyalarınızı hatırlamaya ve yorumlamaya çalışın. Başucunuza mutlaka kalem kağıt koyun ve rüyanızı yazın. Hayat sizin için çok daha kolay olacak. İnanın buna değer!
Gerektiği yerde koruyucu davranıyorsun ama bi o kadarda kedi gibisin