İçinde "E" harfi olan bir arkadaşınız size karşı birşeyler hissediyor. Sizi uzaktan izlemekle yetiniyor. O'na cevap vermeyeceğinizi düşünüyor. Yakında boyununuzun sol tarafında problem olabilir.Kas spazmı gibi bir şey. Ama bu problem büyütülecek birşey değil. Kuzen çevrenizden birisi çoucuk bekliyor. Gözünüz aydın.
Oldukça kurnazsın ve tehlikeli bir rakipsin.Genelde rakibinin hatalarıyla maç kazanıyorsun.Maç içinde genel taktiğin rakibinin sana arkasını dönmesini beklemek ve kalkar kalkmaz beklemediği anda deyim yerindeyse tos atarak yere deviriyorsun bitirici hareketin de bu yani spear.Senin adın Adam Joseph Copeland yani Edge.
Wooooow...!!! Öpüşmek ve öpüşme sanatı konusunda üstünüze yok. Sevgilinizi öperken onu nasıl bulutların üstüne çıkartabileceğinizi çok iyi biliyorsunuz. Sizinle her öpüşmesinden sonra kendine gelmek için zamana ihtiyacı oluyor ve her seferinde size bir kez daha aşık oluyor. Onu bir kez de bu testin sonucuna ortaklık ettiği için öpmelisiniz. :)
Sizin için ne kadar düzenli ve tertipli birisi diye düşünürler. Başak demek temizlik,düzen ve kurallara uyum demektir. Bazen bu konuda iyileşmeyen bir hasta da olabilirsiniz. Pek çok insanın üzerinde bile durmadığı veya farkına varmadığı küçük detaylar sizin için önemlidir. Bazen ince ve anlamsız ayrıntılar içinde kaybolabilirsiniz. Küçük bir bilgi istendiğinde sayfalar dolusu ayrıntı vermeye hazır olursunuz. Detaylarla boğuşmaktan asıl size gerekli olan ana konuları gözden kaçırabilirsiniz. Hayattaki hedefiniz mükemmeli yakalamaktır. Yaşamda inceleyici,araştırıcı ve düzenli olduğunuz kadar bıkmadan ve yorulmadan çalışan birisiniz. Hizmet etmeyi seversiniz. Sanki ömür biter ama işler bitmez sözü sizin içindir !Detaylı da olsa yapacağınız her işi planlamada ve uygulamakta başarılı sayılırsınız.
Ya Sen okuLa okuL için geLmioSnki xD akLn bşKa yerLerde senn..canım sıkLdı okLa gdiim ben..dyenLerdensn..okLdaki öğretmenLrn adını bLe bLdqn şüpheLi..asLnda okLda kendine bi yer edinmişSsn xD ama bunun farknda değLsn..sen en iyi bu araLar uğra bi okuLa.. xD
Ponpon kuyrugunu işine geldiğinde sallayarak yürümesi ve rakiplerini erkek olsalar da dudaktan götürmesi (dikkatimi çekti de neredeyse tüm Warner Bros karakterleri erkek) hakkındaki eşcinsel iddialarini pekiştirmektedir. Kırıldığında kulaklarını indirir, o durumlarda süper sevimlidir ipnetor.
Efendim size tarif gerekmiyor. Bundan bin yıl öncesine de (AROG), bin yıl sonrasına da göndersek (GORA) gene kendiniz gibi kalıyorsunuz. İnanılmaz bir uyum ve hayatta kalma becerisine sahipsiniz. Bu becerinizi kıskananlar (Mutlu Tönbekici var mı aralarında:)) size sinir oluyorlar. Cevherinizi görmezden geliyorlar. Kurallara uymayışınızı, kalıplardan taşmanızı bir türlü kabullenemiyorlar. Hiçbir şeyi kafanıza takmıyor oluşunuz her şeye kafa yoranlara fazla yorucu geliyor. Asla olamayacakları biri olduğunuzdan durmadan eleştirip duruyorlar. Varlığınız Allah’ın onlara çektiği nanik sanki… Size gelince… Ayıp yok, günah yok, tavır yok, tasa yok… Gül gibi geçinip gitmek, olanı yemek, olmayandan vazgeçmek varken ne gereği var yorgunluğun… Fetih ruhu üzerinizde eğreti duruyor. Daha çok bir Bektaşi tekkesine yakıştığınızın siz de farkındasınız. Felsefeniz, “hayatta kalacak kadar öğren, ondan bıkacak kadar değil” şeklinde özetlenebilir… Fazlasına ihtiyacı olanlar şovmen Cem Yılmaz’la idare edebilir…