Sen kesinlikle oh sua'sın! Çok nerelisin ama aynı zamanda savascisinda. Karşına ne zorluk çıkarsa savaşabilirsin. Sevdiğin insanlar için dünyayı yakabilecek güce sahipsin.
Dansla aran oldukça iyi. Eğer kötüyüm diyorsan asla vazgeçme çünkü Yuna gibi birisi sana öğretecek
Sen asla bir yere geç kalmazsın. Çok dakiksin. Vokallerin çok iyi ve visuallerin çok cute.
Sende haram gibisin genelde R&b tarzindasin güçlüsün ama baskı altındayken duygusallaşıyorsun ama yinede çok güzelsin sende haram gibi rose den örnek alıyor ve ona benziyorsun
Sen dışarıdan sert gibi görünmeden aslında çok tatlı ve havalisin❤️
Sen Winter sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Eğer bu seçeneği seçtiysen pozitif ve eğlenceli,komik yapıların var 💗
Sen shin ha-ri sın enerjik havalı ve oyun oynamayı çok iyi biliyorsun birini kolayca etkileyebilirsin duygularını kontrol etmekte zorlanıyor gibisin çok güzelsin enerjin gayet iyi
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗