Artık Yorgunsun.Alışık olmadığın ve dışlandığın bir insandın.
Özgüvenli ve neşeli birisin. Bazı arkadaşlarına pek samimi gözükmesende belirli arkadaşlarına karşı çok eğlenceli ve sempatik birisisin. Ve çok kitap okuyorsun. Sana tavsiyem bu kadar fazla kitap okuma :D