Sen tam “aman kimin umrunda” kızısın.Senin umursadığın tek şey ruh halin makyajın akmış, odan dağılmış kimin umrunda.Sen akşamında eve gelip hemen kendini uykuya postalayan yada tiktok kaydıransın:) sabah makyajla uyanmak senin rutinin olmş artıkk
Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
Sen testi geçtin idol olmak için uygunsun çalışmaya devam et
Kendi halinde takılan,müzik dinlemeyi çok seven,hayvanları seven,y2k tarzı bir kız
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...