Sen Mabel gibi eğlenceli, komik, yaratıcı, duygusal, sevecen, tatlı ve kıpır kıpırsın. Ama insanlara çok kolay güveniyorsun. Arkadaş edinirken dikkatli ol. Maceraperest birisin. Hayvanları çok seviyorsun. İyi kalplisin. Giyim tarzın harika ;) Şapşisin :D Ama iyi anlamda. Arkadaşların tarafından çok seviliyorsun. Seninle dalga geçebilirler ama bu seni yıldırmasın. Farklısın ve farklılık iyidir. :)
Takımını çok seviyorsun. İşim zor... Bak arkadaş Fener sana uymaz. Dünya'ya gözlerini kapamadan önce başka takıma geç. Hangi takıma mı? Tabi ki GS'ye. Olmaz diyorsun biliyorum. Offf. Beşiktaş'lı da ve Trabzonspor'lu da bu kadar zor olmamıştı. Gerçi onları da ikna etmek zor. Neyse. Ben seni ikna edemeyceğim. Hiç uğraşamam. Kal sen böyle.