Sevdiğin için herşeyi göze alırsın..fedakarsın.paran olsa sevdiğin için tac mahal bile yaptırırdın.
Ela göz,kumral,erkek
Sende o kadar Selena Gomez gibi güzel değilsin ama Bülent Ersoy gibi de çirkin değilsin.Sen azıcık güzelsin!
Sesin çok çirkin . Başka birşey bul kendine müziği bırak!!! :(
Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.
Sen zoktaysın!!kanma güldüğüme buz kadar sert durabilirim:)
Soğukkanlısın fakat şirin şeyler hoşuna gidiyor
Sakinsin fazla konuşmuyorsun seviliyorsun ve sesin çok güzel.