Tu aime ce qui est morbide , tu a un style bien a toi, mais si parfois tu effraie les gens , tu aime les mort ainsi que les biscuit pour chien, tu est un Shinigami tres particulier
Evet güzelsi ama çok değil kendine biraz daha bakmalı ve daha güzel giyinmelisin. Bu seni dünyanın en güzel kızı bile yapabilir. Çünkü çirkin kız yoktur her kız güzeldir tabi kendine bakarsa.
Tüm davranışların aynı türkler. Seninim ruhum Türkiyeye ait
Hayatımda sizin kadar fan görmedim,sevdiğiniz animenin posterleri,figürleri,tişörtleri ... hepsini tapladınız,neyi varsa aldığın dış dünyayla bağınız yavaş yavaş kopuyor, biraz izlemeye ara verin,figürleri toplayıp kaldırır,dışarı çıkın,temiz hava alın... yoksa bu iş böle yürümez,Fanlığında bi sınırı var
Senin zenginliğini hiç kimseyle kıyaslayamayız; mesela Karun senin yanında Hint fakiri kalır. Satın alamayacağın hiçbir şey yok, örneğin ıssız adaya düşsen; adayı satın alırsın. Ama paraya değer vermiyorsun sen, senin için elinin kiri bile değil. Sen hayattan lezzet almaya, keyfini çıkarmaya bakanlardansın. Ve zengin oldun diye kimseden özür dileyecek halin yok. Birileri "mutluluk parayla satın alınmaz" derse; sen gider bu lafı diyen şairi satın alırsın, bir daha da demez, biter gider :)
Sen baya zenginsin aklıma gelen istediğim herşey sende var her yaz mutlaka 2-3 şehir değiştirir keyfinize bakarsınız her bayram çocukları en çok sevindiren sizsiniz amaa çevreye karşı bi o kadarda cimrisinizdir. ooohhh sizden iyisi yok vallahi.
Çok zeki ve aç gözlüsün. Cin gibi ve çok akıllısın. Pek harikasın diyemeyiz ama en azından zenginsin :P
TEBRIKLER KPOP FANISINIZ:))(ben stay'imde o ayri mesele)
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
İnsanları hızlı manipüle edebiliyorsun ve soruna hızlı çözüm buluyorsun
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Sen Ruby'sin ve aynen Aİ gibi idol olma eğilimli neşeli bir kişiliksin ama sinirlenince durumlar kötüleşebiliyor
Hayalet. Sapık. Karanlık geçmişi olan biri