Türklük ve geçmiş hakkında çok bir şey bilmiyorsun. İlgilenmiyorsun. Senin için vatanından önce sevgilinle gezmek geliyor herhalde. Ulusunun durumu ne, ne olmuş, ne bitmiş ilgilenmiyorsun. Öğrenmeye çabalamıyorsun. Sen yakında "komünist" bile olursun. Tam eşitlik adı altında "sıçtığın bokun bile sana ait olmamasını" kabul ederek insanlığını unutursun. Ne Türklük'ün kalır ne, dinin, ne de başka şeyin. Ama sen her şeye kayıtsız kalırsan, hakkın budur! "Türk Alemi'nin en büyük düşmanı komünizmdir, her görüldüğü yerde ezilmelidir!"
Çok güzelsin erkeklerin hayalindeki güzellik sende mevcut güzelliğinle her erkeği elde edersin Adriana Lima yanında halt etmiş.../ Çok yakışıklısın acayip karizmasın bi kere, Brad pit kim ya kızlar seni tanımamış yakışıklılığına güvenerek elde edemeyecegin hiç bi kız yok bi bakan bi daha bakar sana...