Sen öğrenci adamsın, ailevi sorunlar yaşıyorsun ve bu yüzden sigaraya sarılıyorsun. Çokta zengin değilsin ince cılız bişiysin.Napalım adı çıkmış bi kere Öğrenci Sıgarasına :)
Derste sürekli parmak kaldırıyorsun, not tutuyorsun ve derse katılıyorsun, tenefüslerde sakince oturuyorsun ve yemeğini yiyorsun. Hiçbir eğlenceye katılmıyyorsun ve sınıfın ineğisin. Ve büyük ihtimal kızsın :)
Masum,Eğlence amaçlı bi testti bu Fakat,Aramızda Gerçekten bi psikopat var,Damarına basıldıgında(Ki farketmez)Nezaman ne yapacağı belli olmayan harbi psikopatsınız.Arkadas listesinde olanlar Tedbirini biranönce alsınlar:)Eziyet Tarzınız;Döner Bıçağı