Sanırım testi uyuyarak çözdün.. Bir daha çözmeyi dene istersen.. İnan senden çok ben utandım...
Sen aşıksın başlıkta dediğim gibi ama unutma aşırı saflık gösterirsen hep aldatılan üzülen taraf sen olursun
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Arkadaşını çok iyi tanıyorsun onun yoldaşısın ve onu çok seviyorsunnnn
Kendini iyi hisset birtanem
Aşkım sen dünya güzelisin teste meste ihtiyacın yokki bebeğim
Sen kendine bakan şık ve güzel giyinen oldukçaharika birisin. Kendinle övünmelisin.