Malesef kendini aşık zannediyorsun yada kendini öyle şartlamışsın ama o doğru kişi değil ve malesef aşık değilsin.
Sen iyi insansın ama insanların genelde pek kafa dengi değilsin. Senin gerçekten değer verilecek kişiyi ve teşekkür edilecek yeri bilen insanlara ihtiyacın var!
Arkadaşınla uzun zamandır berabersin.onu sen çok seviyorsun.oda seni çok seviyor.
Sen içe dönük ve iyi kalplisin!Çokta güzelsin;))
"Sen shut down'sın rakiplerin ve düşmanlarına kapak olucak bir kızsın asla pes etmeyen asla kaybetmeyen birisin bazı rakipler senin gibi olmaya çalışır seni taklit ederler ama taklitler aslını yüceltir seni küçük düşürürler ama aslında sen o sensin"
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗