Demiyi tanıyorsun ama birkaç eksiğin var eğer wikipediadan yada googleden araştırırsan koyu bir lovatic olabilirsin canım
Test
Dans etmekle şarkı söylemeyide çok seviyorsun,ama oyunculuğu tercih edersin öyle değilmi????
Herzaman umursamaz biri gibi görünsende çok iyi bir kalbin var bunu sende çok iyi biliyorsun..
İyi bir dost, kızlarla iyi geçinen (arkadaş olarak) ve sır saklayabilen güvenilir birisin. Ayrıca yemek konusunda çok iğrenç olabiliyorsun
Tam sana göre bir meslek. Çünkü,öğrenmeyi seviyorsun ve çalışkansın.
Sen Bella gibi özgürlüğü seven çılgın ve çok sadık bir dostsun. :)
Sen Selena Gomez gibisin ! Çok iyi bi dostsun bu yüzden birçok arkadaşın var :)
Sen ona tıoatıp benziyorsun yoksa sen blackstar felanmısın tatlı ve şirin bir kişiliksin
Aynı katy gibi gözlerin çok güzel sende öylesin. tanışmadım senle ama cevaplarından anladım :)
Sen güzel bir vampirsin.Eğlenceli şeyleri yapmaya bayılıyorsun.Ve diğer vampirler gibi kötü değilsin,sadice kırmızı renkte olan şeyleri yemeyi tercih ediyorsun
Romantik,Güzel,Hayat dolu birisin.Ve şarkı söylemeye ve dans etmeye bayılıyorsun...
Kaleyi kapatmak ve refleksde şahanesiniz
Çok hızlı ve yerdeki şeyleri hep eline alan birisin.
Çok tatlı ve cana yakınsın.Mutluluğunu kimse yok edemez.