İyi niyetlisiniz ama tepki vermekten de kendinizi alamıyorsunuz..
Evet iyi niyetlisiniz kimsenin kalbini kırmak istemezsiniz ama size karşı yapılan haksızlıklara da boyun eğmeyen bi yapıya sahipsiniz.. Sessiz atın tekmesi sert olur derler ya tam size göre bu söz sankii :)
Sevgi önce *ben* yerine *sen* diyebiLmek; kendinden önce onu, onun mutLuLugunu dü$ünebiLmektir. Onun yaninda huzur buLmak, güven duymak; her ne oLursa oLsun yaninda oLacagini, seni sevegegini biLerek `kendin´ oLmaktir. Sevgi a$k gibi geLip gecici degiL kaLicidir.. Senin hisettiginde SevGi.!