Hava özelliği gösteren insanlar kendilerini üzüntülerinden endişelerinden vb. kötü şeylerden soyutlayabilirler. özgür olmak gezmek (rüzgar gibi) içlerine işlemiştir.moralleri yüksek ve neşelidirler (hava olmadan canlılar yaşayamaz)
Her zaman sert birisindir. BAD BOY/GİRL imajı ile takılmayı seversin ama yakın olduğun kişilerin yanında şirinliğin ön planda olur.
Gürgen: (Zevk sahibi) Cool bir güzel. Dis görünüsüne ve bakimli olmaya dikkat eder. Zevk sahibidir. Baskalarini kendinden fazla düsünür.Hayati mümkün oldugunca kolay bir hale getirmeye çalisir. Disiplinli bir hayat için kilavuzluk eder. Iliskilerinde kibardir. Farkli sevgililer bulmak ister. Duygulariyla ilgili olarak mutlulugu yakalamasi kolayolmaz. Çogunlukla da baskalarina güvenmez. Kararlarindan da asla emin olmaz.
Çok bekleme yanlış yol olsa bile gir çünkü insanlar hayatı hatalar yaparak öğrenir.
Emir alıcaksın ve en iyi şeyi sen yapacaksın ve Ps3 de oyna bence .
Gündüzleri uyuyup geceleri uyanık kalan ve hep mal mal dolaşan birisin.
Aşırı iyimsersin,kendine güvenin tam fakat bazı kişiler senin bu iyimserlik yönünü kötü kullanmak isteyebilir.Bu çok normaldir çünkü senin gibi insanlar çok nadir bulunur.Ne kadar iyimser olsanda kendini korumayı bilmelisin.Sana iyi şanslar.
Freddy'nin altın halisin ve çocuklara tacco dağıtıyorsun.
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Sen de dünyanın en çok sevilen dondurma aroması çikolata gibi, çok sevilen birisin. Ayrıca çikolata gibi enerjiksin. Mutlu ettiğin ise kesin :) Arkadaş canlısısın ve tatlı yemeyi çok seviyorsun belli ki.
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Utangac ve sevimlisiniz. tanimadiginiz insanlarla konuşmayi sevmez ama arkadaşarinizla herşeyi paylaşabilirsiniz. arkadaş seciminde oldukca dikkatlisiniz. sevilen birisiniz.
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
İlkbahar, butun agaclarin, canlilarin uyandigi bir mevsimdir. Senenin dort mevsiminin en sevimlilerindendir. Kis mevsimindeki soguklardan cikan insanlar tarafindan, sevgi ile karsilanir. ilkbahar, hayatin bir silkinisi ve uyanisidir.ilkbaharda soguk bir mevsimden, ilik bir hava icerisine girilmektedir. Bu esnada gecislere cok dikkat etmeli, kis giyeceklerini hemen cikarip atmamali, yavas yavas vucut isisini degistirmeyecek sekilde elbiseler giyilmelidir.
Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Ezik! Taşk kalpli insan!! Sen aşkı aşık olmuş olmak için yaşıyorsun, aşkların genellikle sahte!
Çünkü; bi kere küçükken sarışınmışsınız, utangaçsınız biraz ve yaz çocuğusunuz. Çabuk sinirlenen bir yapınız var. Keskin sirke küpüne zarar unutmayın.
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Sen çok pozitif,herşeye gülen çok sempatik birisin.Dünyanın en kötü olayında bile vardır bir hayırr diyebilecek bir karaktere sahipsin.
Kendine neden güvenin yok. Biraz acılmalısın.
Hepsinin özellikleri sende var. Aşk unnieleriizi çok seviyorsun
Baekhyun Gibi Sürekli insanları taklit ediyosun
Saçma da olsa herşeye gülüyorsun . Çok güler yüzlüsün . Ve biraz dağınıksın :D
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Büyüyünce harika biri olucağından hiç şüpen olmasın
Süs makyaj benim neyime...giysilerin uymasıda çok önemli değil bn doğal halimle güzelim diye düşünüyorsun ama bence kendine biraz özen göstersen iyi edersin.
Gülüşünüz hissleriniz insanlara ayni şeylerle karşılı veriyosunuz
Saflığın ve temizliğin simgesidir. İnsanlara ferahlık ve güven duygusu verir. Sağlığa önem verir.
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Stella Güneş ve Ay Perisi Yaş: 17 Ülkesi: Solaria Güç Kaynakları: Enerjisini güneş ve ay ışığından alır. Hoşlandıkları: Güzel olan herşey, aşk büyüleri ve en son moda giysiler. Güçlü Yönleri: Hayat dolu, iyimser. Zayıf Yönleri: Alış-verişe çok meraklı olduğu için dersleri biraz zayıf. Diğer Özellikler: Güzellik konusunda son derece bilinçlidir ve Bloom’un yakın arkadaşıdır. Stella, hayat doludur, ancak biraz bencildir ve kendine gereğinden fazla güvenir. Ancak Bloom’la tanıştıktan sonra kişiliğinin bu olumsuz yönleri biraz düzelecektir. Stella, gezegeninden Alfea Peri Okulu’na ailesinin isteğiyle gelmiştir. Onlar kızlarının gerçek bir peri olmasını istemektedir. Ama Stella dersleri ve notları pek de önemsemez. Stella, dersleriyle değil de giyimi ve görünümüyle ilgilidir. Her fırsatta zarafetini sergiler. (“Zarafet,” Sihirli Burçların bir özelliğidir… Sihirli Burcunu bilmiyorsan, Bloom bunu öğrenmene yardım eder!) Gösterişe meraklı ve çok hoş bir kız olduğunun bilincindedir.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗