Siz birinci sınıf tutkunusunuz.Neden sende saatte 400 km hız yapmayasın
YEMEK YEMEYİ ÇOK SEVER VE SİNİRLENDİĞİ ZAMAN ÇOK ASABİ DİR
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Vayyy genclik atesi hea normaldir bu sehirde cıkman geceler geceler akar gider geceler ehüxD
Anlaşılıyor ki, ona sadece aşık olduğunu söylemek yetersiz kalacaktır. Herşeyinizle ona bağlanmışsınız, o sizin hayatınızın anlamı olmuş. Burada dikkatli olmanızı öneririz. Teşhisiniz: KARA SEVDA!