Hiperaktif ve tatlısın . Bazen çok konşursun ama bir bildiğin vardır ;) Aynı Pinkie Pie gibisin
Korenin algılarına göre ortalama bir güzelliğin var!
Sen güzel bir vampirsin.Eğlenceli şeyleri yapmaya bayılıyorsun.Ve diğer vampirler gibi kötü değilsin,sadice kırmızı renkte olan şeyleri yemeyi tercih ediyorsun
Elbiselerin Eteklerin Süper Birkaç OJe Ve Topuklu Ayakkabın Eksik Deyil
Güzel uzun saçları ve kendine güven çok olan bir prenses
Sen de bizim tavşanımız Nayeon' umuz gibi kendini seviyorsun💖
Sen Winter sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Senin ruh eşin yuqi havalı tatlı ve ilişkide baskın olansın
Enerjik, dışa dönük ve pozitif birisin. Her zaman iyimser düşünürsün. Dans etmeyi seversin ve bunu çok güzel yaparsın. İnsanlar tarafından sen harika biri olarak görülüyorsun!
Sen tam bir coquette kızısın. Girdiğin her ortamda yıldızlardan bile parlak oluyorsun!
Soo Ho! Sen çok eğlenceli bir kişiliksin derslerin pek iyi olmasada sende çok sağdıksın. Çok iyi bir dövüşçüsün okulunda popülersin ve güçlüsün. Herkes seni sever. Dostların için herşeyi yapabilirsin.
Hayatı hızlı yasıyosun inşallah genc ölmezsin:)senin filmin Requiem for a dream...
Ne göründüğün kadar masum ne de göründüğün kadar cadısın bence sen en mükemmel karaktersin...
Sen Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter karakterisinn..! Yalan söylemek istemiyorsun aslında..Bazen ise cadısın.. =)
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Suat olucak...Sakinliği, refahı ve sorunsuz bir hayatı aradığınız söyliyebiliriz.
Minako genelde savaşçıların içinde en pozitif düşünen ve en iyimser savaşçıdır.Asıl lakabı Sailor V'dir ve Sailor Moon'dan sonraki ikinci lider gibi davranır. Özel bir liderlik vasfı vardır ve bunu Queen Berly ile savaşmak için Negaverse'e gittiği zaman ve Nepherenia'ya karşı savaştığı zaman göstermiştir. Sailor Moon'a bir şey olduğu anda liderliği eline alır. Çok cesurdur. Genellikle Usagi(Sailor moon) ile birlikte yakışıklı erkeklerin peşinde koşar veya onunla oyun oynayıp zaman geçirir. İleride çok ünlü bir şarkıcı olmayı istemektedir. Gezegeni: Venüs Elementi: Aşk / Altın Manga Adı: Aşk (ve Güzelliğin) Savaşçısı (Soldier of Love (and Beauty)) Yer: Magellan Kalesi (manga) Taşı: Topaz (Sarı Yakut) Rengi: Sarı
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Mükemmel bir vokalin var. Yüksek notada harikasın. Genellikle çabuk ağlarsın ve çok duygusalsın.
Rosenin bence vocali ve soloları güzel bence çok güzel bir idol
BLACKPINK YG Entertainment şirketinde 2016 da çıkış yapmış en popüler gruplardan biridir.
Sen yemek yemegi cok seversın video oyunu oynamayı seversın.
Sen başka bir galaksiden gelmiş bir kızsın fakat biraz zor anlaşılıyorsun
Sen herşeyi iyi oluyor diye çalışıyorsun.
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
Bazen kıskançLığa kapıLsan da seni esir aLmasına izin vermiyor, duyguLarını dizginLemeyi başarıyosun.yerinde tepkiLer veriyorsun. iLişkiLerinde ise ipLer senin eLinde, çünkü sevgiLini baskı yapmadan kontroLün aLtında tutmayı başarabiLiyosun.
Kıtır kıtır ye crax'ını.. En yenisi patlamış mısırlı crax..Denemenizi öneririm..
Romatizmin kalbi Paris’te atıyor, sizin kalbiniz ise Paris’te atıyor, çünkü siz romantik bir “Paris”siniz. Aşkın, romantizmin, duygusallığın olmadığı bir dünya sizin için bir anlam ifade etmiyor. Her ne yaparsanız yapın aşkla yaparsınız; işinize aşkla sarılırsınız, en basit akşam yemeğini bile aşkla yaparsınız, işin içinde aşk yoksa “ben de yokum” diyenlerdensiniz. Siz ne yaparsanız yapın içinde aşk olduğundan dolayı herkesi büyülersiniz. Elinizin değdiği her yemek başka bir tat kazanır, ucundan kenarından bulaştığınız bir iş çok sayıda insanı büyüler. O yüzden kendine has tılsımı olan bir romantik olarak Paris’te kendinizi bulursunuz. Paris de sizde kendini bulur.
Tıpki Sandy'sin..Akıllı,güçlü,mantıklı,düşünen ve sevilen birisin..Birçok arkadaşın var..
Siz yaşamdaki amacınızı bulmak için bir yolculuğa çıkmış gibisiniz. Önce olayları yaşıyor sonra geri çekilip analiz etmeye başlıyorsunuz. Bu sizin olgunlaşmanıza yardım ediyor. Her anın değerli olduğuna inanıyor ve keyif almaya çalışıyorsunuz. Manevi değerlere verdiğiniz önem başkalarının kendi içindeki maneviyatı aramalarına yol açıyor. Meraklı, araştırmacı doğanız sezgilerinizin güçlenmesini sağlıyor. İnsanların kendilerinin farkında olmasına yardım ediyorsunuz. Onları dinleyerek, akılcı gözlemler yaparak ve duygularınızı ifade ederek insanları etkiliyorsunuz. Dahası kendilerinde olumlu değişimler yapma isteği uyandırıyorsunuz. Siz harika bir iletişimcisiniz. İnsanları taraf tutmadan dinleme ve söylenenleri olduğu gibi anlayabilme yeteneğiniz var. Konuşma sırasında olayların içini görebiliyor ve gerçekten ne yapılması gerektiğini hemen kavrayabiliyorsunuz. Yeteneklerinizi en iyi konuşurken ortaya çıkarabiliyorsunuz. İletişim kurarken siz kişisel ve profesyonel olarak mucizeler yaratıyorsunuz. Fakat ne yazık ki değişime duyduğunuz büyük ihtiyaç nedeniyle gerçekler ve istekleriniz arasında kesin bir çizgi koyamıyorsunuz. Doğal yeteneklerinizi kullanarak neyin gerçek neyin potansiyel bir ihtimal olduğunu ayırt etmeye çalışın. Doğru adımı atacağınıza güvenin. Siz pozitif değişimleri nasıl yapabileceğini çok iyi bilen birisiniz. Eğer sarıyı mordan daha çok seviyorsanız, bir durumun potansiyel sonuçlarından ziyade gerçekçi taraflarını görmeyi tercih ediyorsunuz demektir. Eğer moru sarıdan daha çok seviyorsanız, olabilecek imkanları düşünüyor ve yaşamınızdaki gerçekleri ikinci plana atıyorsunuz demektir.
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Pamuk Prenses ismini pamuk gibi kalbi ve cucelerine olan sevgisinden almistir.Onlarla beraber her zaman mutlu ve huzurlu sekilde yasamaya devam etmistir.Dilegimiz seninde onun gibi bir kalbe ve dostlara sahip olman...
-Tebrikler, Zeki Çıktın :) Gerçekten Zekisin :) Valla bak :)) Ama Bi Saniyede 15x15 in kaç olduğunu söyleyemezsin :))
Sen Adagio'sun grubun en iyisisin.Şarkıları utanmadan söyleyebilirsin.Herkes şarkının etkisinde kalacak...
ÇOK BİLMİŞ KENDİNİ BEGENMİŞ UKALA DÜMBELEĞİ OLAN ŞİPŞİRİN
Sen çok havai bi tipsin. xD Eğlenmeyi , gezip tozmayı , kafana ne eserse yapmayı çok seviyorsun. İnsanların hakkında ne düşündüğü umrunda değil. Ama insanlar da senin bu durumunu benimsemiş görünüyor. Herkesi kendine hayran bırakıyorsun.
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Sen tam bi kahramansın. İnsanların senin yanındayken endişelenmesine gerek yok.
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Çok renkli bir karaktere sahipsin.hayatın tadını çıkarmasını biliyosun.fazla sorumlu olmasanda çok eğlenceli ve mutlusun..=)
Rose seçimi
Sen gelmiş geçmiş en güçlü kızsın.Ve eğlencelisin arkadaşların bu güçlü halini seviyor çok şanslısın
Senin hem sesin hem gücün özel seni herkes arkadaş canlısı tanır
Sen Cece'sin. Çılgınsın ve modayı çok iyi takip ediyorsun.
Sen Pinkie Pie’sın! Eğlenceli, insanları güldürmeyi seven, insanları mutlu eden, arkadaşlarını her şeyden çok önem veren, tatlı yapmayı ve yemeyi seven, canlı renkleri seven birisin.
Jennie gibi bir kişiliğin var⭐
Sessiz kitap okumayı seven sakin birisin insanları sevmiyomus gibi yapıp aslında seviyorsun.
Bazen yalnız olmak istersin kendini yansıtmaya çalışırsın ama aileni ve arkadaşlarını çok özlersin ve iyi birisin
Onun gibi modaya alışkınsın! Büyünce modacı ol!
Sen çok iyi bir dostsun.Kimi zaman arkadaşlarınla sorun olduğunda bile umursamıyorsun.Olur böyle kavgalar diyorsun sen tam ideal bir dostsun.
Enerjiksin, arkadaşlarını güldürmeyi çok seviyorsun! Senin için hayat şeker, tatlı ve pastadan ibaret..Dostlarını da unutmamak gerek! Onlara hep bağlısın. En büyük korkun: Dostlarını kaybetmek.
Sen = Pie :) Sen Pie'nin ruh ikizisin . Onun gibi şekerli herşeyii , zıplamayı , oynamayı çok seviyorsun küçük Pinkimena Diena Pie ;)
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.