Efsane bir savaşçısın ve aynı onun gibi sultanlık yapabilirsin
Sen azizesin iyi kalpli fedakar yardımsever
Hayır zerrin evet Alya
Sen Alya Albora gibi cesur çocuğunu kendisinden çok düşünen duygusal ve güçlü bir karatere sahipsin.
Bu testte insanlar hangi uzak şehir karakteri olduğunu öğrenecek
Sen hololfira(🫀) sın tıpkı onun gibi cesur, zeki ve merhametsin
Turk filmlerinin unlu uyusturucu ve kadin pazarlayici kotu adami...niyetini bastan belli etmez, kaba kuvvete bas vurmaz, tamamen kotu degildir, zevk icin de suc isleyebilir. zeki, kurnaz ve ceviktir...
Hayatında sürekli inişler çıkışlar olacak.Niye hep ben diyeceksin ama bu sürekli kötü şeyler yaşayacaksın anlamına gelmiyor.Sende bunun farkına varıp hep umutla güzel günler bekleyeceksin eğer çok sabırlı davranırsan her konuda mutluluk seni bekliyor ama çok karmaşık bir hayatın olduğu için sen bu mutluluğun tadını tam olarak alamayabilirsin...
Senin sahne adın mia olmalı sevilen birisin ve çokta fedakar birisin hayallerini gerçekleştirmek için önünde bulunan tüm engelleri yıkıp geçiyorsun kimde olsa onu karşına alacak kadarda cesursun ilerde sahne adın mia olmalı sende bu ismi sevdin
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Sen dünya üzerinde en şerefli, en haysiyetli en barışçıl ve gerekirse de en savaşçı milletin kanındansın Yani TÜRK'sün!!! ne mutlu sana !!!
OSMAN BEY GİBİ GÖZÜ KARASIN AKLINA KURDUĞUNU KOLAY KOLAY KİMSE İLE PAYLAŞMAZ VE SONUNDA ZAFERE SEN ULAŞIRSIN.
Sen bala hatun gibi savaşçısın ve savaş vakti gelince çadırında oturanlardan değilsin
Dürüstlüğün, adaletin ve karizmanın vücut bulmuş halisin. Karsindaki kim olursa olsun adaletten şaşmayan bir insan. Sevdiklerini her türlü tehlikeden korursun ama gerekirse cezasınida verirsin
Sen: Acımasızsın ve herkesten daha iyi olmak için çalışıyorsun. Ama içinde bir yerlerde kalbin yok değil, fakat duygularını kolay kolay dışarıya aktaramazsın ve insanlar bu sebepten dolayı seni duygusuz sanar ki, bu çok yanlış..
Sen tam Thanos’sun. Dıştan ne kadar garip dursanda için çok iyidir. Belki Dünyanın bile en eğlenceli kişisi olabilirsindir. Auran her zaman çok yüksektir.
"Sen Gi-hun 456 numarasın. Kararlı, azimli, ruhunda intikam ateşi olan zeki bir karaktersin."
Sen kesinlikle lidersin. Herşeyde en iyisi olmayı takan ve insanlarla arandaki sorunları alttan alarak çözebilen birisin. Olgun ve çekici yapıya sahipsin. Birazda duygusallığınla bilinirsin
Sen aynı Griffin gibi bir cadısın, yönetmeyi seversin. Bilge ve güçlüsün. Bulutlu kulenin müdiresisin
Ravenclaw'lar suskundur , önemli olan mantıktır onlar için.
KENDİNİ BİR TOPLUM İÇİN FEDA EDEBİLECEK KADAR CESURSUN.HELE BİR DE BU TOPLUM KENDİ MİLLETİN OLDUĞU İÇİN GURURLANMAKTA HAKLISIN.
Sen vampirleri öldürmek için yaratılmışsın.İnsanların sana ihtiacı var.(Özellikle Bella'nın xD )
Sen Su perisisin duygusal su gibi yumuşak bir perisin
Bir duruma üzülmek hatta ağlamak eziklik değildir ve sen bunun farkındasın. Bu seni daha olgun kılıyor :)
Çok Kötü Sen Hiç Türkçe Şarkı Dinlemezmisin Yada Bilmezmisin
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Seni gidi biilgin melek yılda 30 kitaba yakın okursun ve tüm bilgileri sen yutar götürürsün yeryüzü meleğinin eşi olmaktasın tüm dünya size emenet (en büyk dilsin en en yüce rabbimizdir)
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Buz ve kar gücüne sahiptir.Trix grubunun başıdır. "Buz kalpli" Olarakta tanımlanır
En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...
Sen çok insancılsın, Bravo humanizme ayak uydurmuşsun, bilinçli topluma güzel bir örnek,,,
Sen. cömer, dürüst, cesur, asil yürekli, atak ve karizmatiksin.Yüreğinde asil bir liderin kanı muhtaç.Elementin ateş
İnsanlar çift yaratılmıştır derlerdi de inanmazdım...ŞOKTAYIM!!!!
Senin ruh eşin shuhua Sen çok tatlı ve çok havalı birisin ilişkide baskınsın
Yardımsever,şakacı,komik ve bi o kadar eğlencelisin. Ama bazı şakalarınla bela da açabiliyorsun