KENDİNİ BİR TOPLUM İÇİN FEDA EDEBİLECEK KADAR CESURSUN.HELE BİR DE BU TOPLUM KENDİ MİLLETİN OLDUĞU İÇİN GURURLANMAKTA HAKLISIN.
Sınıfa kazandırdığı en önemli karakter '' metin '' karakteri ... Kimi zaman yaptığı beklenmedik espirilerle ortama neşe saçmakla beraber hiçbir zaman kendisine laf söylendiğinde altta kalmıyor , her zaman verecek bir cevap buluyor ... Okul dışında arkadaşlarına attığı boş veya anlamsız mesajlarla da dikkat çeken Osman ,eğlenceli ve cana yakın tavırlarıyla dikkatleri üzerinde topluyor ...
Biraz zenginsin ve bazı insanlardan nefret ediyorsun ve çok havalısın
Acayip mutlu birisin herkeze mutlulugunu saciyorsun:)
En sevdiği renk sarı en sevdiği şarkı Salla pozitif birisi
Çok kötüsün ama çok değil Star ı çok seviyorsun.
Mükemell bir tatlılığa ve güzeliğe sahipsin
Aburcuburlarını seven Yine çok ama sessiz bir kişiliğin var, yani utangaçsin
Sen Seong Gi-hun'sun! Cesaretin seni ön plana çıkartıyor marhemetli ve vicdan sahibi birisin ve intikam için elinden geleni yapabilecek güce sahipsin.
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.
Tıpkı bir şeker gibi tatlısın her daim parlıyorsun Lia gibi cam kalplisin hemen kırılabilirsin kendini sev çünkü böyle çok güzelsin💗