Sen tam bir Suho'sun! Güzelliğe pek değer vermiyorsun. Senin için önemli olan kişilik. Biraz sert görünsen de aslında sevdiğin kişilerin yanında bir kedi gibisin. Çoğu insan seninle konuşmak istiyor, ama sen onlara karşılık vermiyorsun. Tek kelimeyle harikasın!;)
Dostum sende hiç tip yok valla biraz kendine çeki düzen ver bu gidişle ewde kalırsın..
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Selena gomez gibi muhteşem ve güzelsin kendin olmayı ve eğelenmeyi seviyorsun ......
Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Sanatla igilenirsiniz,modada asla gerilemezsiniz,siz bu konularda 1.'siniz.....
İyi anlamda safsın.Ama güzel ve insanları kendine çekebilecek bir huyun var :)
Sen ceren gibi çok güzelsin küçükkende büyüdüğüdündede çok güzel biri olucaksın
Tatlı rahat oyun oynamayı seven güzel ve iyi kalpli
Senin içindeki hayvan kuş . Uçmayı seversin . Çok tatlısın . İnsanlar senin gibi olmak ister . Dikkat et avcılara <3
Su duygusal karakteri olan gerketiğinde olaylara insanlara... başka açılardan bakabilen kişilerin özelliğidir.Su bir sorun karşısında enerjisini harcamak yerine o soruna göre şekil alır işte sende bunu yapabiliyorsun. (su hayatın kaynağı başlangıcı merhametli ve yaratıcıdır)
Uğur Böceği/Marinette Dupain-Cheng'e benziyorsun.