Sen akılı zekı ve cok guzelsın
İçiniz dışınız bir. Hiç kimse görüş ve düşünceleriniz konusunda ikilemde kalmıyor. Zaten siz de ikilemde kalmayı, kimsenin işi ikircikli bırakmasını istemiyorsunuz. Dikkat etmeniz gerekenler: Ara sıra zayıf yönünüzü göstermenin bir zararı dokunmaz. Ara sıra çekilin bir kenara ve kendinize biraz soluk aldırın. Hem böylece başkaları siz olmadan da bir şeyler yapmaya çalışacaktır.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Etrafa korku saçmak konusunda gerçekten üstüne yok. Biraz daha iyi olmayı dene. Böyle giderse insanların adını söylemeye kortuu biri olcaksın.
Aslında çok yakışıklısın.Fakat "gay" birisin.Yuno yu kıskandırmak için Yukki yi öpüyorsun.Ama aynı zamanda çok tatlı birisin.
Tam Bir Yanderesin, Senden korkulur
Slytherin Hakkında: Tarih boyunca genellikle karanlı tarafa kayan cadı ve büyücüler bu binadan çıkmıştır. Ortak Salon'u zindanlara yakın bir yerdedir. Binaya özellikle kurnaz insanlar girer.
Sen onunla ilgili hiçbirşeyi bilmiyorsun. Belki sallamışsındır, ama bilmiyorsan zaten neden çözdün? ?
Sen o kişiyi gerçekten çok seviyorsun! fakat bu sevgin ayrıca takıntı, onu ne kadar sevsende başkalarını onun için incitmeyi göze alabilirsin. Ayrıca çoğu konuda içe kapanıksın,Ya fazla yada çok az arkadaşın var ve biraz rahatlamaya ihtiyacın var!!!