Askerlik acizlik değildir ve sen asker olmak istiyorsan kimse karışamaz ama önderimiz Mustafa Kemal Atatürk seninle gurur duyar
Her türlü hava sartlarına uyum sağlayan özel eğitimli askerlerdir.
Sen güneşi Söndürmem Gerek kitabisin! Disadonuk birisin. Ve biraz da üzgünsün de. Çoğu zamanını kitap okuyarak ve müzik dinleyerek geçiriyorsun. Ve emin birini seversen iyi seversin.
Karanlığı simgeler. Bunun dışında ciddiyeti ve saygıyı da gösterir.
Sezin kaza kendi kendine savaşan ve bu savaşta asla kaybetmeyen bı kadın ve onun için zarlar altı gelmek zorunda
Suçlular senden korkacak, sokakta bela kalmayacak!
Sen kesinlikle 4N1K'sın.Sen ileride/şimdi o 5 arkadaş gini harika bir dostluk yaşayacaksın..Bindan eminim.Ve hiç şüphem yok ki senin bir Ali'n ve Barış'ın vardır.Hissedebiliyorum.
Sen "Sokak Nöbetçileri"min vibe'ını veriyorsun. Kardeşlik, dostluk duygularına fazlasıyla sahipsin.
Sen Beyaz Leke kitabından Eftalya Atalar'sın! Sende avukat olma potansiyeli olduğunu seziyorum
Demokrasiye önem veriyorsunuz, ekonomide devletçilik modelini destekliyorsunuz... İnsanlar arası ayrım yapacak olursanız; din, ırk veya renk sizin için önemli değil, önemli olan o insanın çalışkanlığı ve onurudur. Ayrıca, büyük bir komutansınız, savaş alanına çıktığınızda, sesiniz tüm alanda yankılandığında, herkes çakı gibi dimdik durur ve tek bir çıt dahi çıkmaz. Söylediğiniz şeyleri, verdiğiniz emirleri, ilahi emirler gibi dinler ve uygularlar; herkes size büyük bir saygı duyar.Bu yolda devam ederseniz, saygı duyulan birisi olarak anılırsınız.