Çok güzel bir yaşam içindesin hayatta ne için var olduğunu biliyorsun hayatı yaşamayı bildiğin gibi ölümden sonrasını da düşünüyorsun. Doğru yoldasın... Aynen devam...
Öpüşmek konusunda oldukça başarılı olduğunuzu söyleyebiliriz. Öpüşürken sevgilinizin hislerini paylaşmanızı öneririz ve kendinizi biraz daha duyguların gidişine bırakmanızın faydalı olacağını söylemek isteriz. Ona o anı hissettirirken, düşüncelerinizden uzaklaşmalısınız.
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Abi, sende çok iyi bi kamyoncu ruhu var.Kamyonların egzos kokusuna bile bayılırsın.Damar şarkılar senin vazgeçilmezin.Bence hemen bi D Sınıfı bi ehliyet al işe başla...