Sen tam bir Özgürsün. Ölümün kendisi ölüm kadar güzel insansın. Unutma sen Ölümü Fısıldayan değil Ölüme Fısıldayansın.
Test
Övmeye gerek yok..Kesinlikle onu tanımışsın. ^^
Sevmekten asla vazgeçme. Ne kadar zamandır sevdiğin değil ilk günkü gibi sevmen önemlidir. Elbet kazanacaksın sadece sabır
Hepsi,Pepsi Karışıo Abi yaa xD
Çoooooooooooooook zeki olman nereden geliyor
Aferin hep böyle devam et.
Çok mutlu değilsin ama yine iyi.