Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Hava özelliği gösteren insanlar kendilerini üzüntülerinden endişelerinden vb. kötü şeylerden soyutlayabilirler. özgür olmak gezmek (rüzgar gibi) içlerine işlemiştir.moralleri yüksek ve neşelidirler (hava olmadan canlılar yaşayamaz)
Genelde İnsanlar seni uzaktan görünce duygusuz diyebilir ama yakından tanıyanlar senin ne kadar cana yakın olduğunu bilir ve ayrıca sevdiklerini fazla önemsiyorsun kedi bağımlısısın not-BU SADECE SEORİ OLABİLİR
Sen olgun bir insansın. İnsanları anlayabiliyorsun ve ayrıca çok iyi bir dinleyicisin. Hayata bakış açın bazen iyi, bazen ise kötü olabilir. Fakat sen sevilen değerli birisin.
Amerikalılar gibi güzel bir yüze sahip oduğun için seni kraliçeye benzetiyorlar.
Sen gerçekten mükemmel bir insansın. Bakış açın hep iyi sonuçlara yol açıyor. Tugay gibi şefkatli birisin. Ama bazen çok dikkatli olman gerekebilir çünkü seni masum gözüken insanlar kandırabilir. Hayallerinin peşinden koş, asla pes etme...
Mükemmel bir dizi! Kuzey Kore tarafından kaçırılan bir doktorun hayatını anlatıyor. Kesinlikle öneririm.
Çok inatçısın aynı zamanda hayvanlara vb. Çok özen verirsin
Sen sürekli bela okuyan, sakar, patavatsız, yüzsüz ve bensin ve Alaz Altuğ'a takıntılısın.
Sigara icisi ile doneminde ciddi anlamda efsane olmus, sokaklardaki insanlari sigara konusunda kendine ozendirmeyi basarmistir..bir biyik sitiline adini vermistir..
Senin durumun icler acisi romantiklik adina hic bise yok.Ya kendini degistirmen gerek yada bu felsefeyi.Ama yinede umudunu yitirme olamayacak sey degil onemli olan icindeki insani harekete gecirmek devami zaten mutlaka gelir...
Siz heyecanlı bir yaşam bekliyorsunuz. Bunu çift karakteriniz ile başarıyorsunuz. Bir dakika yeni bir ev tipi yapmak isteyen yaratıcı ve özgür düşünen birisisiniz, ikinci dakika da ise tarzınızı değiştirip niye bir insanın böyle bir fikri ortaya savunabileceğini sorgulayan geleneksel bir eleştirmen oluverirsiniz. Siz sosyal bir muammasınız. Merakınız pek çok farklı kesimden kişiler ile iletişim kurmanızı sağlar. Siz bu ortamlarda gelişip serpilirsiniz. Partilerde eğlenceli kişilerden biri sizsinizdir. Arkadaşlarınız pek çok farklı ortamdan gelen ve farklı ilgi alanları olan insanlardan oluşur. Bazen durup kendinize şaşırırsınız; sürekli bu çılgınlıkları kendinize nasıl çektiğinizi düşünürsünüz.. Fakat içten içe bilirsiniz ki aşırı tek düzelik kişinin gelişimini durdurur ve siz kesinlikle tek düze bir ortamda bulunamazsınız. Dünyanın size ihtiyacı olduğuna inanmak istersiniz. Çoğu kez kontrolünüzün olmadığı sosyal konular üzerinde düşünüp bir anlam çıkarmaya çalışırsınız.. Sonunda ise boşa harcadığınız zamandan yorgun düşmüş ve duygusal olarak çökmüş hissedersiniz. Anlamanız gerek ki dünya hiç bir zaman istediğiniz gibi mükemmel bir ortam olmayacak. Bir insan ancak bir yere kadar olayları kontrol edebilir. Zaman içinde göreceksiniz ki kontrol edemediğiniz sosyal kavramlar üzerinde enerjinizi harcamak yerine kendi çevrenize ve yaşamınıza konsantre olursanız çok daha etkili değişimler gerçekleştirebilirsin iz. Bir iş yaparken amaca ve hedefe tüm varlığınızı veremiyorsanız başarılı olmanız mümkün değildir. Bütün kalbiniz ile girişmiyorsanız o işi bırakın ve bir sonrakine geçin. Siz yeni bir şeyler yapmak, kurmak, üretmek ihtiyacındasınız, eğer bu imkan elinizde yoksa mutsuz olmanız kaçınılmazdır. Eğer maviyi portakal renginden daha çok seviyorsanız, bir işi önce nasıl yapacağınızı düşünür sonra planınızı gözden geçirip hatalarını incelersiniz. Eğer portakal rengini maviden daha çok seviyorsanız, anlık heyecanlara kapılıp planlarınızı unutmanız çok kolaydır.
Sizi seven kişinin baş harfi D çevrenizde ki D'lere dikkat edin.
Walt Disneyin kahve rengi gozlu ve sacli en guzel prenseslerinin basinda kendisi yer alir.Her zaman masumlugu ve temiz kalpli olusu kendisini ve guzelligini olumsuz kilmistir...
Tambir aşk kızısın fazla çocuksu patavatsız ve bol şeker ama büyüyosun sana önerim biraz baharat :D neyse devam edelim seni seven yandı çok nazlısın
Gülüşünüz hissleriniz insanlara ayni şeylerle karşılı veriyosunuz
Bence sen jungkook'un olmalısın sen ona çok lazımsın
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi
En çok Soos (Suus)'a benziyorsun. Fazlasıyla samimi ve eğlenceli bir kişiliksin. Dostlarınla vakit geçirmeyi hiçbirşeyle değişmezsin. Bazen gerçekten çok affallayabilir ve şaşkına dönebilirsin. Herkes seni şaşkın sansa da gerçekte bilge ve akıllıca fikir yürütme de usta birisin. Ama şu kesin; seni heyecanlandıran iki şey var... Macera ve Yemek!
Tam anlamıyla bir internet canavarı ! 1-2 eksigi var ama düzeltcek !
Siz tam anlamıyla bir özgür ruhsunuz.Aykırılık sizin doğanızda var. Herkezin yaşadığı yerlerde yaşayamaz, kısıtlamalara tahammül edemezsiniz.Kendine has dünyanız ile diğerlerinden kabul beklemek size göre değildir.Işte bu yüzden siz özgürlükler şehri Amsterdamsınız kimin ne yaptığını sorgulamayan, iyi kötü ayrımının diğer şehirlerden çok farklı kriterlerle belirlendiği hatta belirlenmediği şehir Amsterdam. Siz de Amsterdam gibi sıradışı bir hayatın insanısınız günlük rutinlerden çabuk sıkılır, birçok insanın konfor tabir ettiği özelliklere burun kıvırırsınız. Tatil anlayışınız bile bu nedenle en sade ve bohem olanından yanadır. “Amsterdam” adeta sizin göbek adınız.
Yıllar geçtikçe yükselip çok zengin olacaksınız.. lüks evler jipler ve bol para sizi bekliyor bekleyin ve görün...
İç güvenliği sağlamakla görevli askerlerdir.
Kahverengi Gözlüler: Her ortamda özel hayatlarına ait detayları anlatmaktan çekinmeyen kahverengi gözlüler, art niyetsiz insanlar. En büyük olumsuz yanları dünyaya kapalı gözle bakmaları. Çoğu kez hayal kırıklığı yaşayabiliyorlar...
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Salı, Pazartesi ile Çarşamba arasında haftanın ikinci ya da üçüncü günüdür. Salı gün adı dilimize iki ayrı dilden gelmiştir; ilki Arapça üçüncü gün anlamında Sellase, Selase ثلاثة sözcüğü, ikincisi de Farsça-Süryanice gene üçüncü gün anlamında Seşenbe sözcüğüdür. Eski Türkçe'de bu güne 'Üçünç denir.
Bravo... Okulunu çok iyi tanıyorsun ! Sen sayfamızın profesörüsün
Tam bir einstain zekasındasın ve matematik dersinden de çok hoşlanıyorsun...
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun
Eğlenceli ve Nazik birisisin bu Gruba uyabilirsin !
Sen bizim Swag Min Yoongi'mizin biricik ponçik karısısın o senin gibi mükemmel birini hakediyordu onu sakın birakma 😉😉
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Sen en iyi staysin gerçekten skzyi çok ama çok iyi tanıyorsun adeta skz üyesi gibisin
Sen genellikle sinirlenince el hareketi çekersin aman ha ailendern birinede hareket yapma hareketin allahını görürsünha ben söliyim
Büyüyünce harika biri olucağından hiç şüpen olmasın
Seni en çok beden öğretmeni seviyor
Muhtemelen kitabı okurken yaşıyorsun ve karakterlere aşıksın,gerçek hayattan kopuksun
Tebrikler Çok aşırı şanslısınız şansınız size heryerde yardım ediyor...iyi şans peşinizi bırakmıyor...Şans oyunlarında yolunuz çok açık /Dört Yapraklı Yoncasınız/Appication By Ozan Ersoy
Yüzsüz, aptal bir solucansın sen. Arkadaşların ve aşkın senin için çook önemli
Hem güçlü hem sakarsın ama güzelliğin gözden kaçmıyor aşko
Helal sana.. Sanırım küçükken otla falan beslendin... Sonuçlar gayet iyi..
Sen "Sokak Nöbetçileri"min vibe'ını veriyorsun. Kardeşlik, dostluk duygularına fazlasıyla sahipsin.
Biraz sabır gerektirir sürekli diyet şarkı dans gibi şeyler yap vokal için kursa git dans için ask
Civ civleri seviyor sun iyikalplisin ve telefon la oyna ma yi seviyosun
Eğlenceli ve iyi bir insansın dansın çok iyi ama bazı antilerin var
Çok enerjik,pozitif ve mutlu bir kişiliğin var.
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Sen tam kız gibi kızsın! Süsünle, haraketlerinle, davranışlarınla, sözlerinle... Selena Gomez sana göre. Selenator'lük sana göre....
Oooo ortamların neşesisin sen. Çok eğlenceli, komiksin. Gırgır, şamata ne ararsan var sende. Tabii ciddi olabiliyorsun. Çok sevimlisin sen. Tebrikler!
Sen Yaralasar kitabından Sedef Yankı Sarmaşık'sın!Biraz sakar ve sivri dilli olsanda insanları güldürmeyi biliyorsun.