Malesef seni sevmiyor, belki sen onu seviyorsun ama ondan uzak durmanı tavsiye ederim en azından denemelisin çünkü bu kişi sadece kendi çıkarları için yada eğlence için seninle ilgleniyor. "O" kişi artık senin için bitmeli en azından kendin için bunu yapmalısın :(
Sınıfta komiklik, muzurluk peşindesin, genelde iyi gözle bakılırsın.
Evet, biliyorum Biliyorum,ama çok az Hayır, bilmiyorum
Değişiklikleri seven bi insansın.sevdiklerine bağlısın
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Gerçekçi bakış açınız kendiniz ve çevrenizdekiler için güvenli ve rahat bir ortam yaratıyor. Karşınızdakini dinliyor ve ne söylemek istediğini anlıyorsunuz. İnsanların sözlerini olduğu gibi kabul etmek yerine sorular sorarak gerçekten neye ihtiyaçları olduğunu bulmaya çalışıyor ve bu arada onların kendilerini daha iyi tanımalarına yardımcı oluyorsunuz. İnsanlara bakmak ve yardım etmek sizin doğal bir yeteneğiniz. Fakat aşırıya kaçtığınız zamanlarda ne yazık ki kimseye yardımcı olmuyorsunuz. Bazen başkalarının kendi ihtiyaçlarını keşfetme yetisine saygı göstermeniz gerekir. Sürekli insanları kurtardığınız ve yardım ettiğiniz zaman onların kendi problemleri ve sorumlulukları ile yüzleşmelerine engel olursunuz. Dolayısıyla geri adım atın ve insanların sizin desteğiniz olmadan kendi ayakları üzerinde durmalarına izin verin. Eğer başarısız olurlarsa bunu normal olduğunu hatırlayın çünkü ancak o zaman kendileri için neyin doğru olduğunu aramaya ihtiyaç duyabilir ve kendi çözümlerini bulabilirler. Yaşamda sürekli başkalarının bakış açılarını anlamaya çalıştığınız için kendinizi ihmal ediyor olmanız yüksek bir ihtimaldir. Çevrenizdeki insanları unutmaya ve kendi ihtiyaçlarınıza konsantre olmaya çalışın. Bu şekilde başkalarının da size yardımcı olması için imkan yaratmış ve kendi mutluluğunuzu ikinci plana atmamış olursunuz. Eğer sarıyı yeşilden daha çok seviyorsanız, ilişkilerinizden ziyade kişisel gelişiminize ve kariyerinize daha gerçekçi yaklaşıyorsunuz demektir. Eğer yeşili sarıdan daha çok seviyorsanız, ilişkilerinize daha gerçekçi yaklaşıyorsunuz ve hedeflerinize daha az yoğunlaşıyorsunuz demektir.
Çok saf gibi görünüosn ama aslında çok çakalsın :D seni gidi seni :D
Yerinde duramayan birisiniz.cok arkadaşiniz var ve sosyal yaşaminiz cok renkli. dedikoduyu biraz seviyorsunuz. sizi taniyan sizin gibi biri daha olmadigini duşunuyor. dikkat cekmeyi cok seviyorsunuz.
Biraz daha stray kids ile ilgili bilgi edinmen lazım