Ben mor rengine bayılırım. Ayrıca müzik türü olarak Kpop favorim. En sevdiğim grup ise Blackpink. En çok kullandığım uygulama ise Youtube. Iz sanırım gerçekten ikiziz♡
Şirinsin ama kendini şirin bulmuyorsun. Ama mükemmel bir sesin var
En iyi si sensin korelimi eniyisimi sen neysen osun sjsjjsjs