Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
PoP AğırlıkLı BiR diNLeYiCiSin AynI ZaManDa dA BaZı ŞeyLeri TakMaDan EdEmiyOrsUn..BizDen SöLemEsi HaYAt BöLe GeçMeZ..kOrKma GeÇeR AcISı iLk DeFa mı AşIk oLdUn SeN AaA =)
Kekik kokuları içinde veya Kordon'da bir barda görülmen işten bile değil. Belki kitap seversin, biraz protest bir insan da olabilirsin, zeybek yapıp gözlük takman da doğal. Her yemekte zeytinyağı kullan!