Sen yorgun ve hayattan bıkmış bir tipsin
Birini kırmışsın, önce üzüldün istiklal caddesi kadar unutulduğunu. sonra anladın alnından akan ter ona değmedi.
Şeboyu içinde yaşatıyosun sen kral aynı ben😋
Sen iyi insansın ama insanların genelde pek kafa dengi değilsin. Senin gerçekten değer verilecek kişiyi ve teşekkür edilecek yeri bilen insanlara ihtiyacın var!
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?