Sen korkunç aynı zamnda karanlık iiyi bir dostsun sen Ruhi Çenetsin
Sugağğğğğğ Evet MinYoongi'ciğinle evleneceğini söylüyorum ama ciddi değilim :D
Neşeli , yakışıklı , tatlı ve şirin bir grup seviyorsun
Taeyeon gibi bebek,Jessica gibi biraz soğuk,Hyoyeon gibi tatlı,Tiffany gibi sevimli,Yuri gibi karizma,Yoona gibi sıcakkanlı,Sooyoung gibi güzel,Sunny gibi eğlenceli ve Seohyun gibi cool birisin.
Bir Koreli kadar iyisin.Korece biliyomusun??Bence Kore'ye Git :)
Çok fazla gülüyorsun ,böyle devam edersen 10 yıl sonra gülmekten öleceksin !
Aynı PSH gibi send guler yuzlusun gülmsemen insanların içini ısıtıyor pozitif olmaya devam et !
Oraya çok gitmek istiyosun senin hayalin koreye gitmek
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Son derece sosyalsiniz,büyük bir arkadaş kitleniz var ve en yeni konular sizden sorulur...
Biraz daha stray kids ile ilgili bilgi edinmen lazım
Sen en iyi staysin gerçekten skzyi çok ama çok iyi tanıyorsun adeta skz üyesi gibisin
Siz lider olmak icin dogmuşsunuz. sozunu dinleten, dedigini yaptiran birisiniz. kararli tavirlariniz cevrenizdekileri etkiliyor. insanlarin arkadaş olmak isteyebilicegi birisiniz.
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Arkadaşların sana bayılıyor. Çok güzel olduğunu söylüyorlar ve hayalin oyuncu olup jiyeonla tanışmak.
RapMonster olmak çok doğal bir duygudur. Herkes RapMonster olabilir. :D <3 (Pink boy <3)
Korenin algılarına göre ortalama bir güzelliğin var!
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Neşeli,samimi bir karakter.. sevdikleri herşeyin üstünde gelir. sahiplenir ve koruyup kollar.. dış görünüşe pek önem vermez ama aşk konusunda yöneten taraf ve delidolu olan kendisidir .