Sen Cece'sin. Çılgınsın ve modayı çok iyi takip ediyorsun.
Çalışkan,Kendini aşabilecek işlere kalkışan,Başarılı,Güçlü... Aferin Sana :D
Tam bir işkolikle berabersiniz; ancak onu yanlış anlamayın. O size paranın satın alabileceği en güzel hediyeleri bulmak için bu kadar çalışıyor ve ihtiyacı olan sizin destek ve ilginiz. Her an onun aklındasınız, bunu size çoğunlukla gösteremeyecektir ancak hislerinize güvenin. Kariyeri onun hayat damarı gibi ve en büyük rol de sırtını sıvazlayan partnerinin, ister kabul edin, ister etmeyin. Arada sırada size yönelttiği eleştirilerin dozunu bazen kaçırsa da son derece iyi niyetlie sarf edilmiş, sadece iyiliğinizi hedefleyen sözler bunlar. Esasında utangaç olduğunu siz zaten çoktan çözmüş olmalısınız ve ona eşlik etmeniz temel ihtiyaçlarından biri. Bir oğlakla beraberlik insandan çok şey götürebiliyor, kabul, ancak el ele verdiğinizde hedefiniz yıldızlardan aşağısı olmayacak ve biraz çabayla parıldamayı başaracaksınız.
Kurukafa detaylı şapkası çok tatlı!
Sen bir yani canlı bir yani geçmişine bağlı çok renkli ve özgür birisin
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
GururLu..KararLı..Zinde ve Formda ;) Spor Yapmayı Sever..
Sen Sabrinasın.Oldukça safsın ama yine sadıksın.Chloe ye çok fazla olduğun gibi...
Sen bad girl gibi takılan ama aslında içinde kocaman iyilik saklayan bir karaktersin.