Hem kendı hedeflerınden vazgecer hemde arkadaslıktan vazgecerek gerı cekılırler
Cekici ve populersiniz.. kolayca arkadaş edinebiliyorsunuz.. kendinden emin tavirlarinizla grup icinde liderlige yakişiyorsunuz
Kıskanç oLduğun tartışıLmaz. bu duyguyLa yaşıyor, onun için de etrafındaki insanLarLA sağLıkLı iLişkiLer kuramıyosun. bu nedenLe sevgiLin senden uzakLaşıyor. Kendini hayatına daha fazLa odakLanarak kıskançLık duygusundan kurtuLmaya çaLışmaLısın.
Gündüzleri uyuyup geceleri uyanık kalan ve hep mal mal dolaşan birisin.
Eğer gerçek rengin morsa,özgürlük peşindesin! İnatçısında. hobilerine önem veren,tarz birisin!
Ayh ayh! Şehrazat2! Yaa şehrazat çıkmanı pek istemzdim cnku şehrazat hic gülemiyorki! Ama sen gül!
Tam bir sadık köpektir sana çok iyi bakacaktır o çok akıllı insan dostu ve sevecendir oyun sever ve seni asla yarı yolda bırakmaz
Neşeli , yakışıklı , tatlı ve şirin bir grup seviyorsun
Sen bir ACE'sin! Genel olarak vokalin ve yüksek notaların mükemmel, rap konusunda da yeteneğin var. Dansta gelişmişsin ve visuallerin harika! Aynı zamanda insanlara moral verme konusunda çok iyisin...
Sesin çok çirkin . Başka birşey bul kendine müziği bırak!!! :(
Sende CHIQUITA gibi bir maknea'sın dışarıdan lisa'ya benziyorsun ama içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde lisa'ya benziyorsunsunuz