Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Sen çok saf bir insansın. Herkese inanıyor ve guveniyosun hemen. Biraz dikkatli ol senin bu iyi niyetini kullanan çok pislik var.
Sen ıtzy'sin tatlısın,eğlencelisin.çocuksu olabiliyorsun ama gerektiğinde çok fazla soğuk sen kısaca muhteşemsin
Tambir aşk kızısın fazla çocuksu patavatsız ve bol şeker ama büyüyosun sana önerim biraz baharat :D neyse devam edelim seni seven yandı çok nazlısın
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Evleneceğiniz kişinin ismi S harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sağlığa önem veriyor ve insan bedeniyle ilgili ilgi ve becerileriniz olabilir.
Antrenmanlardan geçecek ne gücün var, ne de özgüvenin...
Sen çok tembelsin sorumluluk alamıyorsun**kendine çeki düzen verr
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺