Senin sonuçların tam bir baby fan yada belki de oyunu bilmiyorsun... yada hafızam kötü neyse bu sonuçlara göre söyleyebilecek güzel bi şeyim yok... yine de bu test sana birşey kazandırmaz. Yani bunun için üzülme....
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Adeta bir kraliçesin aşırı komiksin :) ne kadar zeka seviyen düsük olsada eliften zekisin(okullar kapalıyken)
Cok havalisin orta derece onlusun yeterince odulun var
Sen Aşkın Erizgi'sin. Kara gözlüsün ve cesursun. Tam bir queensin. İnsanlar seni hep kıskanır ve arkandan konuşurlar ama sen takmazsın. Sen kıskanılacak türden birisin.
Aşırı pick me ama güzel.Azraya yürüyen ve sakızı burnuna yapıştıran enerci fanı