Buyuk bir guc tutkun ve egon var. insanlar sana guclu ve yetenekli oldugunu soylesede bu sana yetmiyor. daha fazlasını ve herkesten iyi olmayı istiyorsun. bu yolda herseyi yapabilcek bir potansiyelin var. sahip oldugun guc sana hep az geliyor surekli test etmek ve fazlasını istiyorsun bu sana aileni ya da yakınlarını kaybettirecek bile olsa.
Şuan WWE de RAW da güreşiyorsun ve WWE şampiyonu sensin bunu Night OF Champions da Triple H ve John Cena yı yenerek kanıtladın ama biraz hileci ve korkak bi kişisin tek başınayken çok zorlanıyorsun ama güreşçi grubun olan The Legacy le seni yenen yok sadece slip giyerek sahneye çıkıyorsun senin takma adın RKO!şuAN WWE DEN ATILMAN SÖZ KONUSU I QUIT MAÇTA HERŞEY OLACAK!!!