En cesur ve güçlü 0 Kan grubu Bu kan grubu taşıyan herkes gücü, dayanıklığı, kendine güveni, cesareti, sezgiyi ve tanrı vergisi bir iyimserliği genetik hafızalarında taşırlar. Sağlıklı bir bünye ve iyimserlikle desteklenmiş liderlik özellikleri (güç, etki, güvenirlik) ve başarı için gerekli güdüler size kalan 0 grubu mirasıdır.
Dünyasal ihtiraslari hemen hemen hiç yoktur.Gelecege ait yogun istekleri yoktur. Geçmis hakkinda sezgileriyle edindikleri bilgileri ve bugün için tatli bir hosgörüleri vardir. Bu burçta doganlar için kolay yolu seçmek tuzaga düsmek demektir.Balik'in davranisindaki çekicilik ve onun gevsek ve iyi yaratilisi sizi etkiler.Hakaretlere, karsilikli yakinmalara ve baska insanlarin öfke yaratan fikirlerine karsi daha da ilgisizdir. Onun da öfkelendigi zamanlar olur.öfkelenince, zeki ve igneleyici bir dille insani çok kirici sekilde alaya alabilir.azçok esprili insanlardır ancak bi çıkarının olmadığı ortamda sessiz kalırlar.Balik'larin gözleri islak, gözkapaklari dolgun ve bakislari garip isiklarla doludur.Balik'lar dünyayi pembe gözlüklerle görme istegiyle dogmustur. Insanlarin çirkin tarafini gayet iyi bilir, bununla birlikte herkesin güzel, bütün davranislarin sevimli oldugu kendi sulak dünyasinda yasamayi yeg tutar.zevkine ve keyfine çok düşkündür.hiç sorumluluk almak istemezler. balık burcu genellikle randevularına geç kalmalarıyla tanınır.Balık burcu bayanı çok duygusaldır yardım etmeyi sever.ancak çok sessizdir.Balik'lar sonsuza kadar yasayabileceklerini düsünebilirler, sik sik da sanki buna hararetle inaniyormus gibi davranirlarOnlarin dertleri ruhsal ve parasal olabilir. Hangisi olursa olsun, bunlar Balik'in zaten pek güçlü olmayan sagligina ciddi sekilde zarar verebilir. Balik'larin enerjilerini kendilerine saklamasi gerekir.
Hayat kendi seyrinde devam ediyor. Her şey yolunda. Siz de çok normal bir şeysiniz. Normal insanlardan birisiniz. İlişkilerinde gayet düzeyli, kibar, yardımsever, sevecen bir insan nasıl bir kimyasal madde olabilir ki? Yıllar böylece geçer, kimse kendi kendine itiraf edemez ama bir patlama anında en yakınınızdaki insandan, eşinizden, çocuğunuzdan, ebeveyninizden şu lafı duyarsınız: “Ömrümü çürüttün ömrümü!” Haklıdır. “Ben öyle değilim, çok iyiyim, şöyle ettim, böyle ettim” diye ağlamayın şimdi. Her türlü kötülükten uzak olduğumuzu düşündüğümüz anda bile “öteki”nin hayatını zehirleriz. Azar azar, yavaş yavaş, öksürte tıksırta, keyif vere vere... Latin atasözü: Homo homini lupus Türkçe meali: İnsan insanın kurdudur by Bahtiyar Koçin
Topazın Fiziksel Etkileri Zihin karışıklığı ya da kan dolaşımı bozukluğu nedeniyle ortaya çıkan uykusuzluk problemlerinde, boyun bölgesinde kullanılan topaz; zihni sakinleştirir, bedeni gevşetir ve böylece onu kullanan kişinin gün sonunda dinlendirici bir uykuyla uyuyabilmesini sağlar. Şeffaf topaz (Beyaz Topaz), ruhsal bakımdan gelişmeye yardımcı olur. Bilinmeyene karşı kişiyi yüreklendirir. Turuncu renkteki topazlar (Imperial Topaz); cesaret, neşe ve hoşnutluk duygularını kuvvetlendirir.
Sırtını sıvazlamayı başardığınız ölçüde hayatınızı baştan sona renklendiren tutkulu bir aşıkla karşı karşıyasınız ancak sizin için yaptıklarını, anlamını sürekli farkında olmak ve onu motive etmek zorundasınız. Aslanlar bütün o heybetli, kendine güvenen, ortalığı titretecek görünümlerinin altında oldukça utangaçtırlar. Onaylanmaya ve takdire herkesten fazla ihtiyaç duyarlar. Bir Aslanla birlikte olabilmek için sürüden ayrılan, göze çarpan, beğenilen bir yönünüzün olması gerekir. O, ikinizin yan yana göz kamaştırmasını ister, ışığı sizi sönük bırakmamalı veya sizin yanınıda gözden kaçırılmamalıdır. Kalbini bir kez kazandığınızda sadakat ilişkinize eşlik edecek demektir. Ondan çok şey bekleyebilirsiniz; onun hayatı eğlenceli ve ilginç kılmaya dair özel bir yeteneği vardır, canlılık ve dinamizm her an ona eşlik eder.
O kadar iyisin ki! sen tam bir meleksin... hani derler ya bi kanadı eksik diye, aynen öyle. ailene her zaman doğruyu söyleyip arkadaşların için hep iyi şeyler düşünüyorsun. Çünkü onlar iyi olduğunda sen de iyi oluyorsun. Herhangi yanlış bir şey yaptığında bile dürüstlükten ödün vermiyor, bu dürüstlüğün sayesinde de her türlü durumu kolaylıkla atlatıyorsun. Ayrıca çevrendekiler de bu saflığından dolayı sana çok güveniyorlar. Bu da uzun vadeli ve başarılı arkadaşlıklar kurmanı sağlıyor. Tebrik eder şeytana uymamanı dileriz...
Vayy kimler gelmiş kimler biz de seni bekliyorduk..Sen Edward gibisin!! Bi gümüş volvo yakışır sana:) Ama şunu unutmaV mükemmel olmak zorunda değilsin.Herkes hata yapar bu yüzden en küçük yanlışında kendinden nefret etmeyi bırak. Kusursuz olmaya çalışma artık rahat bırak kendini, işte o zaman hakettiğin o özel insanı bulacaksın:)
Bu kan grubu taşıyan herkes gücü, dayanıklığı, kendine güveni, cesareti, sezgiyi ve tanrı vergisi bir iyimserliği genetik hafızalarında taşırlar. Melodik mizaç özelliğine sahiptirler. Bunlar yaşamın tadını en iyi çıkaran, dünya nimetlerinden en geniş biçimde yararlanan kişilerdir. Hayati bir melodi gibi yaşar ve kavrarlar. İçinde bulundukları ortama çok iyi uyum gösterirler. Tüm insanlarla ve bütün varlıklarla anlaşırlar. Onlara ters düşmeden, olumlu ilişkiler kurmayı başararak yaşarlar.Amaçladıkları sonuca, büyük uğraşlara kalkışmadan, kolayca ulaşırlar. Onların bu başarılarındaki en büyük etken, dış dünyayla, sudaki hidrojenle oksijen gibi uyumlu olmalarıdır. Aşk hayatında karşı cinse ilgi duymasa bile en kolay "seni seviyorum"diyen gruptur.
Ihlamur: (Süphe) Hayatin ona getirdiklerini kabul eder. Kavga ve tartismadan nefret eder. Çaliskandir, tembelligi ve bencillig ihiç sevmez. Streslidir. Yumusak huylu ve merhametlidir. Arkadaslari için çekinmeden fedakarlik yapar. Becerikli olmasina ragmen bunlari degerlendirmesini bilmez. Mizmizdir. Kiskanç fakat vefalidir.
Dediğim dedik birisin,çoğunlukla düşüncelerini başkalarının da benimsemesini istiyorsun ve bunu yaparken de kaba ve kırıcı olmaktan çekinmiyorsun.Ağır,oturaklı,fazla konuşmayan,yeri geldiğinde susmayan,ciddi kişiliğinle tanınan birisin.Kendinden olmayan insanlarla yaşamayı sevmiyorsun,kibirlisin ve kendini diğer insanlardan üstün görüyorsun.Kız erkek ilişkilerine gelince;çok kıskanç ve sertsin,kesinlikle romantizm sana göre değil değil ayrıca ilşikide senin sözün geçerli,sen maçosun.Muhtemelen kundura ayakkabı,kumaş pantolon,gömlek giyiyor,tesbih sallıyor ve yere tükürüyorsun:D..Olaylar karşısında düşüncelerin çok net,tereddüt etmiyorsun,uzlaşmacı değilsin.Kavga,çatışma,gerilim gibi kavramlar tam sana göre..İdeolojik görüşün Totaliter rejim(faşizm);halkın egemenliğinin ortadan kalktığı ve baskıcı bir toplum yapısnı benimsiyorsun,bütün insanların aynı tip olmasını istiyorsun.
Siz sadece arkadasinizi sevip saymiyorsunuz onu gercekten onemseyip kendi parcanizmis gibi kabulleniyorsunuz.Bu da sizin degerinizi ve sevginizi her zaman onemli kiliyor.Sizin kendinizi bir baskasina kabullendirmeye yada anlattirmaya ihtiyaciniz yok icinizle disiniz bir sizi bilen biliyor.Bulunmasi zor olan arkadaslardansiniz...
Siz aradığınız kişinin iç güzelliğine çok önem veriyorsunuz... Sizin için dış güzellik sadece iç güzelliğin bir yansıması. Sizin gibi, aklı başında mantıklı, doğru, dürüst, güvenilir, nerde nasıl davranacağını bilen bir kişi istiyorsunuz...Sizi etkilemek isteyen kişinin dürüst akıllı mantıklı bir insan olması yeterli ;)
İşte sen tam herkesin evlenme hayali kurduğu birisin aferin sen gibi adamlar sayesinde ülkemizin nüfusu artıyo :))) Yalnız senin tutumlu dengeli yaşamının değerini insanlar gençlik yıllarında anlayamazlar eğer insanlar seni anlayamayacak yaştaysa hiiç üzülme geleceğin parlak gözüküo en azından mutlu bi yuva sana gülümsüyor :))
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Sizin beklediginiz yakinlarinizda aradiginiz hayatinizin aski aslinda sizden cok ama cok uzaklarda.Sadece birgun kavusmayi ve sizin onu bulmanizi bekliyor.Umudunuzu sakin kaybetmeyin sonucunda hayatta kazanabileceginiz ve beraber yasayabileceginiz mutluluklar otesinde bir ask var.Bizce buna deger.Sizde bunun degerini bilin ve arayisinizdan ugraslarinizdan vazgecmeyin...
Wawww gercekdennn sanaa hellall olsunnböyle devam et askı acı cekerek ögrenms ola bilirsin ama birgunn senn deyerini anlayan biri cıkcak pes edme guclu ol nekadr mucadele vrdinn ask sevgii okadr anlamlı kılar .sevgilinn asla bi göz yasının akmasını izin verme asla sırt dönp gtme acı vermeki mutluluk hep sizin le olsunnn.sevgilinn hep yannda oll sımsıkı tuttugun eli asla bırakmaa pes edme guclu olunn her engel iberaber asınnn seni seviyoru mderkenn dilinle diil kalbinde o 6 heceli kelimeyi dily
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur
Saçlarının telleri kalın, sert ve kaba olanların da yaradılışları çok zaman saçlarına benzer. Hatta hal ve tavırları da kaba sabadır. Kuvvetli ve dobra dobradırlar. İncelikli, basiretli hareket etmek onlara göre değildir. Yüksek sesle konuşurlar. Kılık kıyafetlerine çoğu zaman özen göstermezler. Kaba saba sporlara düşkündürler. Daha ince tabiatlı insanların bulunduğu ortamlara tahammül edemeyerek kendileri gibi kimselerle arkadaşlık etmekten hoşlanırlar.
Sahiplenici bir yapın var. Sevgilinin senin kontrolün altında olmasını, yapacaklarıyla ilgili sana fikir sormasını istiyorsun. Sevgilini sahiplenişin onda sana karşı güven duygusunu uyandırıyor. Bu yönün sayesinde çevrendeki insanlar arasında güvenilecek biri olarak görülüyorsun. Sevgilin seninleyken kendini rahat hissediyor. Fakat sahiplenme yönününü fazla abartırsan sevgilin bu ilgiden boğulup senden soğuyabilir. Sevdiğin insana onu sahiplendiğini, onunla ilgilendiğini göstermek, hissettirmek sağlam bir ilişkinin temelidir, güven ve mutluluğu getirir. Böyle olmaya devem et tabi sevgilini sıkmadan :) (Bu Sistem Hasan HAN & Ali Sipahi Tarafından Oluşturulmuştur.)
Size çok çalışan bir tip diyemeyiz fakat okadar tembelde değilsiniz arası bişey sınava bir ay öncesinden değilde 4-5 gün önceden çalışmaya başlıyorsunuz arada sırada ödevleriniz aksıyor olabilir ve notlarınız 85-90 falan oluyor veya bazen daha fazla derslere katılımınızda normal sayılır kısacası siz normal bir tip siniz