Pc oyunlarını seven,piksellerden hoşlanan ve maceracı birisin.
2011'in Balık burcu Balık burçları yaşamlarında bir kez büyük değişiklikler yapabilecek bir fırsata sahip oluyor. 2011 yılı en kuvvetli isteğinizi, aşkınızı veya dünyaya duyduğunuz şefkati açıklayabileceğiniz, sahip olabileceğiniz bir yıl. Donuk bir an olmayacak ve karşınıza çıkan yolda ne istediğinizden emin olarak ilerleyeceksiniz. Yeni fırsatları kariyerinizdeki kişisel gelişim için sıkı sıkıya yakalacaksınız. Özellikle Nisan ayı civarında vizyonunuzu, hedefinizi açıklarken gücü kolayca
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Harika! Akıl Sağlığın şurda belirtilen oran kadar iyi durumda! Resimdeki Doktora ihtiyaç kalmadı. Gidebilirsiniz Doktor Bey!
Fanatik koyu bjk lisin takımının ilk 11 ini sayabilirsin kısacası takımına aşıksın
.Siz tam bir güçsünüz.Size sataşan kişilerin ellerini toprakla bağlayarak istediğinizi yaparsınız.Geri kalan elementlerle ne yapacağınızı bile söylemiyoruz.Avatar the last air bender filmini okuyunuz çünki siz bir avatarsınız.Resminiz avatar
Sevecen,sadık,nazik,akıllı ve bir o kadarda arkadaş canlısı.Evet bu köpek tam size göre.....
Sen Die with A Smile'sın çok eğlenceli ve duygularını kontrol edebilen birisin Sen Pink Venom'sın her zaman pozitifsin ve hiçbirşey seni üzemez. Sen Dream'sin herşeye ve sevdiklerine önem verip,bazen gülen ve bazen ağlayan birisin
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.