Biliyor musun?Sen arkadaşların için kendini feda etmeye yemin etmişsin sanki.Sakın kötü anlama.Bu huyun bence çok hoş.Biri sana ne derse onu yapmazsan ölürsün!Kendini odaya kapatıp bebekler gibi ağlarsın.Çok iyi niyetli bir kızsın.Bu huylar aynı TWİ'dede var.Sence kimsin?TABİKİDEE Twilight Sparkle