Malesef seni sevmiyor, belki sen onu seviyorsun ama ondan uzak durmanı tavsiye ederim en azından denemelisin çünkü bu kişi sadece kendi çıkarları için yada eğlence için seninle ilgleniyor. "O" kişi artık senin için bitmeli en azından kendin için bunu yapmalısın :(
Dışarıdan soğuk ama aslında eğlenceli ve sadıksın. Kendi tarzın var.
Güzel gözlerin ve modayla ilgilenen biri olduğun için hoş görünüyorsun!
Kore standartlarına göre tanrıçasın!
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Biraz normal kilonu açmışsın ama sen daha fazla almamaya bak...
Sakin uzulmeyin size aslinda en hos yer uygunmus.Her zaman opulmesi gereken yer adres istemez.Onemli olan dogru adrese giden yolda ise baslamaktir.Mutlu etmenin stratejik konumu diye birsey yoktur.Siz icinizden gelen o masum ve sicak opucugu sakin karsinizdakinden esirgemeyin.Kim bilir belki hosnut kalacaktir...
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
Sende pharita gibisin sessiz sakinsin ama iş ciddileşince farklı birisi olursun vokal konusunda yeteneklisin güzelsin ve tatlısın ayrıca fotojeniksin
Kendi halinde takılan,müzik dinlemeyi çok seven,hayvanları seven,y2k tarzı bir kız