Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Gerektiği yerde koruyucu davranıyorsun ama bi o kadarda kedi gibisin
Kesinlikle yazar olmalısın, çünki, güçlü bir hayal gücün və geniş bir dünyan var. Eğer ne zaman istersen hayal gücünün sınırlarını zorlayarak ortaya bir şaheser çıkara bilirsin! Ayrıca güçlü zekan da sana bu yolda yardım edəcək. Ne diyelim yazar ol :
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Sen tam bir Seojun'sun! Senin en önemli özelliğin sevdiğin şeylere çok değer vermen. İnsan olsun, hayvan olsun, sevdiğin her şeye çok değer veriyorsun. Sert bir imajın olsa da aslında içinde çok tatlı birisisin. Çok çabuk değişip, her şeye uyum sağlayabiliyorsun. Etrafındaki herkesin bakışları üstünde...;D
Sizi seven kişinin baş harfi K çevrenizde ki K'lere dikkat edin.
Üzgünüm ama sen bir alfa veya omega değilsin. Sen normal bir insansın. Şahsen üzüldüm.