Tatli ve sevimli Jisoo yumu sececeksin baskasinimi???
Bu oyun çok güzel ama PKXD den daha mı güzel bilmiyorum
Seni Nayeon yazdı! Sen her zaman enerjiksin ve çevrene pozitif düşünceler yayıyorsun ve insanları dinlemeyi seviyorsun.
Sen grupta en çok dikkat çeken kişilerdensin. Grupta uyum sağlamak yerine grubun başındasın ve oldukça güçlü bir kişiliğe sahipsin.
Tıpkı Zoktay gibi soğuk görünen ama aslında tatlı olan bir kişiliğine sahipsin. Zoktay her zaman her yerde ağır duruşu ve aurasıyla dikkatleri üzerine çekmiştir. Seninde öyle olduğundan eminim.
Sen tam bir Esin'sin. Çok pozitif ve enerjiksin. Gittiğin her ortama neşe saçıyorsun,ve o enerjinide unutmamak lazım
Duygusal aynı zamanda çok soğuk gibi görünüp samimi olan birisin sen.Kahve sevmenide buna katmalıyız
Sen bir iyilik perisi gibisin tatlı ve çocuk ruhlusun
Tebrikler sen kesinlikle jisso tarafından yazıldın
Sen Lisa sın. Fiziğin tam kelimeyle mükemmel!!! Tam bir pinterst kızısın doğuştan böyle doğmuşsun. Hem tatlı hem cool olabiliyorsun.
Sen jenniesin akıllı ve havalısın bu testi yapmana bile gerek yoktu
Sen LİSA'sın , en sevilen grup üyesi. Harika rap yapar harika dans edersin. Bazen masum bazen bad girl gibi davranırsın. Arada kıskanç olursun , arada ise melek gibi olursun. Sen idollük yolundasın. Geleceğin Lisa gibi olacak 🤘🏻
Sen Jisoo'sun.Tatlı sevimli eğlenceli ve komiksin hemde visualinde mükk balımmm
Evett sana rose çıktı senin rose gibi vocalin çok iyi rose gibi hep gülümsüyorsun ve sevecensin
Oh be sonunda jisoo gibi güzel sesi ve visuali olan birisi görüyorum jisoo gibi zarif utangaç ve içedönüksün ama yinede havalı sin
Jennie gibi değer veren bir insansın, başarılı birisin<3
Sen rosesin çok fedakar ve güzel bir sese sahipsin aynı onun gibi eğlecelisin
Jennie havalıdır ve biraz tatlıdır jennie gibi modayı biliyorsun
Samimi birisin insanları mutlu ediyorsun. Böyle devam et.
Duygusal,samimi ve hayalperests!, müzik dinlemeye bayılır ve utangaçsın ayrıca gitar ve piyano çalıyor!
Sen rap,vokal,dans konusunda baya iyisin her üyenin özelliğine sahipsin Jisoo gibi tatlı ve sevecen,Lisa gibi iyi dansçı,,Jennie gibi iyi rapçi,Rose gibi iyi şarkı söyleyen birisin. Ayrıca baya iyi bir fiziğin var💐
SEN ÇOK YARDIM SEVER BİRİSİN HEM KİŞİLİK OLARAKTA ÇOK JİSOOYA BENZİYORSUN SENİN İDEAL BLACKPİNK ÜYEN JİSOO
Arkadaşları tarafından güzel bulunan,kedi beslemeyi isteyen,en sevdiği renk mavi olan,seksi,en sevdiği blackpink şarkısı shut down olan
AYNI JISOO GIBI IYIMSERSIN.Abla ve lider ruhlusun canım
Sen harika bir kızsın vocal ile dünyayı yıkoyursun ve rose gibi tatlı ve eğlencelisin
Sen Rose'sin ve mükemmelsin arkadaşlarını çok seviyorsun ve çok tatlı birisin, her daim yüzünde düşmeyen gülümsemenle çok sevimli birisin
Lisa çok ama çok komik ve tatlı sende öylesin kendini iyi biri olarak gör çünkü ikinizde pozitifsiniz.
Sen Jennie'sin modaya uygun giyinirsin çok net ve mükemmelliyetci birisin havanı bozmuyorsun Coolsun
Sen aralarında en cesur sun Ençok sarıyı seviyorsun Gurupta en küçükleri sensin dans ve rap yapmayı çok seviyorsun en sevdigin hayvan kedi tatlı yiyecekleri seviyorsun
Vay canına! Sen Jennie'nin kardeşi olmalısın! Sende aynı Jennie gibi dıştan ne kadar sert gözüksende, içinde çok tatlı birisin. Tatlı olduğun kadar güzel, ve asıl birisin.
Bazenleri insanlar sana nefret kusuyor fakat sen pes etmiyorsun(GO GIRL) kendini vokalde iyiymisssin zannediyorsun fakat rap senin için doğmuş!
Çok sosyalsin! Enstrüman çalmayı çok seviyorsun ve her anında arkadaşlarınla olmak istiyorsun
Savaşçı ruhlusun. Özgürlüğe düşünsün. Bu halinde de mutlusun. Başarı senin için bir çocuk oyuncağı......
Çok uzun bir saçın var. Güzel ve eğlenceli bir prensessin.
Kolay , sadece pozitif ve eğlenceli yapın.Örneğin: "Sen Jasmine'sın , en güzel prenses.Oldukça yüksek standartların var ve sıkı çalışmaya yatkınsın, hayallerini gerçekleştirmek için fedakarlıktan kaçınmazsın.Prensin nerdeyse köşe başında..."
Pamuk Prenses ismini pamuk gibi kalbi ve cucelerine olan sevgisinden almistir.Onlarla beraber her zaman mutlu ve huzurlu sekilde yasamaya devam etmistir.Dilegimiz seninde onun gibi bir kalbe ve dostlara sahip olman...
Sen neyin kafası kardeş? senden olsa olsa bremses olur neyin prensesi?
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Sen havalı olabildiğin kadar tatlısın da. Çok iyi giyiniyorsun.
Tebrikler. Lisa hayranları daha cok bence. İnanıyorum onu bırakma tıpkı onun gibi huyların ve haraketlerin var eğer hayranın değilsede üzülme cünkü lisa kadar sende güzelsin şuan sana yalvarıyor.
Sen çok iyi birisin yardımseversin,adaletlisin,güzelsin... işte herkes seni bu yönlerinden dolayı seviyor
Iyi kalpli eglenceli ve ayrica cool birisinn
Sen jisoosun oldukça korumacı bir ruhun var ve samimi birisin:))
Lisamız gibi danslarda çok başarılısın. Tayland Güzeli.
Sen 001'sin! Gizemli kişiligin ile ön plana çıkıyorsun.
Cesaretli aynı zamanda kırgın birisin. Fakat ayaklarının üstün de dura biliyorsun.
Sen tam Mina’sın. Çok güzelsindir ve auran çok yüksektir. Herkes seninle arkadaş olmak ister. Pembeye çok düşkünsündür.
Sezgisel güçleri yüksektir, oldukça hassas bir kalbe sahip insanlardir. Gururlarına olabildiğince çok düşkün kişilerdir, gururları kırıldığı zaman asla ve asla afları yoktur. Aslında çok daha yumuşak başlı, daha anlayışlı olmaları gerekmektedir.
Sen Lisa sın. Aman tanrım kendini mutlaka sevmelisin çünkü insanlar seni seviyor ve sevmeyen varsa da çok sey kaybediyor dostum. Samimiyetin ve guvenin sen harikasin ve Lisa da öyle.
Sen şok şirin ve sakinsin çok güzel bir sesin var ve blackpink in en tatlı üyesi sensin
Sen aynı mira gibisin çok özel bir sesin var ve saçların çok güzel.çok iyi dans ediyorsun ve çok yeteneklisin
Lisa gibisin yeri geldiği zaman komiksin ama yine de seviniyorsun.
Sen tatlı bir karaktersin.cevrendekilere çok düşkünsün ve bir şeye bağlanırsan kolay kolay birakmazsin ayrıca duygusalsin
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
Tatli , cana yakın, ve kararlı olan Jisoo tam sana göre .
Detay odaklı mükemmeliyetçi ve devamlı olarak endişeli Iridessa’nın hayattaki amacı işlerin devamlılığını sağlamak ve beladan uzak durmaktır. Fakat peri kurtarma ekibinin başı derde girince, Iridessa cesurca günü kurtarır.
Akıllısın bazen çok innatçı olsan da hayvanlara bayılırsınnn
Sen Lisasın en uzun üye saçlarının pembe olmasını istiyor sen bir Lisasın Peki biasın kimdi?
Sen yeni bir blackpink💟
Sen grubun en alttan alanısın dışın aşırı soft görünsede ruh halin öyle değil (rose'nin resmi çıkmıyor onun için gül koydum)