Sen öğrenci adamsın, ailevi sorunlar yaşıyorsun ve bu yüzden sigaraya sarılıyorsun. Çokta zengin değilsin ince cılız bişiysin.Napalım adı çıkmış bi kere Öğrenci Sıgarasına :)
Bütün paranızı bilgisayara ve araba modellerine harcıyorsunuz. Siyasete ve Bora'yla uğraşmaya eğiliminiz var. İdeallerine bağlı birisiniz ve sigarayı sevmiyorsunuz...