Sen lisaya 10/7 benziyorsun Cıvıl cıvıl ve renkli bir dünyan var ama yeri gelince de ciddi ve ateşlisin
Seni tatlı kız. Rosé... Diğer üyelere göre bambaşkasın Çocuk ruhlu yetenekli ve duyarlı. İçindeki tutum ve hakimeyetini güzel bir şekilde kullanabiliyorsun. Birazda kıskancız sanki ;) benim olan hem benimdir diyorsun. Biraz ice kapanıksin guzellik :]
Sende CHIQUITA gibi bir maknea'sın dışarıdan lisa'ya benziyorsun ama içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde lisa'ya benziyorsunsunuz
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺
Korenin algılarına göre ortalama bir güzelliğin var!