Sen daha neyi düşünüyorsun ya? Hiç şüphe etmene gerek yok, senden hoşlandığı çok bariz bir şekilde belli. Çocuk resmen gözünün içine bakıyor, senden bir işaret bekliyor. Sen de utangaçlığı bu şüpheleri at kafandan. CESUR ol! Göreceksin o zaman her şey çok güzel olacak! :))))):))))))
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
İdealist, sevgi dolu, on numara bir insansın. Sahip olduğun yetenekleri azıcık kendin için kullansan köşeyi dönerdin ama yapmıyorsun çünkü sen dava adamısın. Hep başkalarını düşünüyorsun,iyilikten yanasın. Eline, beline, diline sahip gerçek bir dervişsin. Bu yüzden sana Obi Wan Kenobi olma payesini bağışlıyoruz. Helal olsun!
Gücün kendisi tarafından yaratıldığı düşünülen bir kehanet çocuğu olan Anakin Skywalker, Galaksiyi ard arda aydınlık ve karanlık dönemlere sürükleyerek, tarih üzerinde silinmez izler bıraktı.Güce dengeyi getirecek kişi olduğu fikri yüzünden kibirli olan Anakin in sonunu da bu kibir hazırladı.İçindeki nefret ve öfke hissini yıllarca bastıran Anakin en sonunda karanlık imparator Sidious'a karşı koyamadı ve Lord Vader olarak sith'in karanlık öğretilerine kendini adadı.
En çok Soos (Suus)'a benziyorsun. Fazlasıyla samimi ve eğlenceli bir kişiliksin. Dostlarınla vakit geçirmeyi hiçbirşeyle değişmezsin. Bazen gerçekten çok affallayabilir ve şaşkına dönebilirsin. Herkes seni şaşkın sansa da gerçekte bilge ve akıllıca fikir yürütme de usta birisin. Ama şu kesin; seni heyecanlandıran iki şey var... Macera ve Yemek!
Sen maceraperest, akıllı, meraklı, utangaç, duygusal ve yaratıcısın! Fazla güçlü olmasanda sevdiklerini korumak için herşeyi yaparsın. Nerede bir sorun çıkarsa o sorunu hemen çözersin. Seninle alay edenler olabilir. Onlara bakma. Arkadaş edinirken seçicisin. İyi anlamda. Kimin iyi kimin kötü olduğunu ayırt edebiliyorsun. Fedakarlık yapmaktan ve sorunları çözmekten kendine zaman ayıramıyorsun. Maceraya atılmayı seviyorsun. Maceradan daha çok sevdiğin birşey varsa oda sevdiklerinin yanında olması