Seni herkes çirkin buluyor ama bence fena değilsin.Güçlüsün ve kardeşine çok değer veriyorsun.
Neşeli ve çok enerjiksin! Çabucak heyecanlanırsın ve birazda dikkatsizsin. (Fav karajkterimmm)
Sen rumi gibi lider ruhlu,sır dolu birisin