Roseyi biraz tanıyorsun böyle devam et roseyi biraz daha tanıdıktan sonra bu testi yap
Sen lisa'yı çok iyi tanıyorsun,tam bir fansın! <3
Sayori! Kişilik olarak Sayori ile çok yakınsın. Sevecen ve yemek yemeği çok seviyorsun. Sevimlisin. Bence Dünya’ya Sayori gibileri lazım. Arkadaş olmak ister misin? Ayrıca sakın Sayorileşme lütfen.🧶 ❌
Hafif gıcık bir kişiliğe sahipsin çoğu kişi seni sevmez ama sen enerji dolu bir kişiliğe sahipsiniz ve genelde oyun oynamayı seversin
Senin hakkında hiç bir bilgimiz yok Bi iyisin Bi kötü.
Katilsin Öldürmeyi Seviyorsun Gerçekte Öldüremiyorsun Hemen Oyunu Yükle Herkezi Öldür ve Sevgilini Ellerinden Al.
Tam Bir Yanderesin, Senden korkulur
Aslında çok yakışıklısın.Fakat "gay" birisin.Yuno yu kıskandırmak için Yukki yi öpüyorsun.Ama aynı zamanda çok tatlı birisin.
WONYOUNG! Grubun en güzeli, demekki gerçekten güzelsin. Sen her zaman merkezsindir. Ortada olmak senin hakkın, doğuştan sahne için doğmuşsundur, poz vermeye de bayılırsın. SEN MÜKEMMELSİN
Kendine neden güvenin yok. Biraz acılmalısın.
Mantıklı kararlar vererek tonlarca yaşayan ölü arasında yalnız başına hayattasın, Tebrikler! 🤗, Gerçi buna sevinmeli misin emin değilim.
Evet sen bliksin ama biraz daha bilgi edinmen gerekiyor
2sinide sever 2si gibi olmayı tercih edersin
Kore standartlarına göre tanrıçasın!
Sen Rose'sin! melek gibisin ve çok tatlısın.
Sen çok havalısın ve çekicisin insanlari kolayca etkileyebilirsin ve sandığından daha güzelsin ve insanlar sana değer veriyo
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺
Sen blackpinksin oldukça eğlenceli ve havalısın ayrıca istediğini istediğin an yaparsın yetenekli olman seni yükseltir Özgüvenlisin fakat egolu değilsin
Sen Ju-kyung gibi şanslı ve herkesi peşinden koşturabilecek birisin.