Aklın fikrin şeytanlıkta! Seni anlamak ve seninle ilişki kurmak neredeyse imkansız. Çünkü çevrendekileri kolaylıkla kandırabiliyor ve kendi çıkarlarını her şeyden üstün tutuyorsun. Ailene zaman zaman yalan söylüyor veya yaptığın şeyleri onlardan gizliyorsun. Bu da insanların sana şüpheyle yaklaşmasına ve inanmamasına yol açıyor. “Küçük şeytanlıklar yapmaktan bir şey olmaz” diye düşünüp şeytana uyma, çünkü her yanlış biraz daha büyük yanlışlara yol açar.
Tarzın Ünlü ve Güzel Şarkıcı Selena Gomez ile birebir uyumlu. Sade ama hoş giyinmeyi seviyorsun. Çeşitli sevimli tüşörtler tam sana göre. Tayların Sende ayrı yerleri var. Çünkü rahat ve Şıklar.Çizmelere de baylıyorsun. Elbise giymeyi seviyorsun tabi abartmadan. Kısacası tarzınla hem sade hem de hoşsun ne kadar sade olursa olsun üstünde kıyafetlerle insanları büyülemeyi başarıyorsun.Kim bilir belki Bir selenatorsun belkide ASG ama şunu söylemeliyimki tarzın tamamen Selena Gomez'e Ait.
Yüzüme bile bakılmaz benim diyorsun kendini fazlasıyla çirkin buluyorsun aynaya bakmak bile istemiyorsun bakımdan uzaksın kızlar/erkekler yüzüne bile bakmıyor yalnızsın da bi ilişkin de yok...Ama canını sıkma biraz bakım herşeyin ilacıdır sadece kendine güven ;)
Sen demek Özge (Öykü ) demek her bakımdan o kadar çok benzer yönünüz var ki tatlılığınız , sevimliliğiniz , güler yüzünüz , pozitifliliğiniz , ilgi çekiciliğiniz bir de olmazsa olmazı sakarlığınız her özelliğiniz benziyor eminim sende onun kadar güzelsindir ruh ikizini bulmuşsun :) sana bir sır vereyim mi ? Yakışıklı prensin neredeyse köşe başında ...