Eziksin,eziksiniz ve ezikler.Yani bi quiz'e en fazla sizin gibi adamlar böyle kötü cevap verebilir.Bari tuttuğun takım farklı ise üstüne odaklan da şu ezik görünümün biraz üstünden geçsin :) Fred'in selamı var bu arada :)
Rock müzik dinlemeyi seversin.Oldukça güçlüsün.Lakabın The Animal.En iyi arkadaşın Rey Misterio.Ciddi olduğun zamanlar bunu takım elbise giyerek gösteriyorsun.Bitirici hareketin Batista Bomb.Kısaca sen Batista'sın.
Geniş Aile'nin başkahramanı evin sorumsuz ve serseri oğlu Cevahir'dir.En büyük hayali Şükufe ile evlenip mutlu mesut yaşamaktır. Fakat Koyu bilal herseferinde işini bozmaktadır.
Şuan hastenede yatıyorsun çünkü yakın zamanda ayağında ameliyat oldun WWE dünyasında Smackdowdasın kendini çok beyenmişliğin ve sinsi zekanla birçok rakibini spearla alt ediosun halbuki hiç ama hiç hayranın yok kısacası fazla sevilen bir kişi değilsin!ama yakışıklısın!!!