Sende ahyeon gibisin dışarıdan rapci gibi gözüksende içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde jennie'ye çok benziyorsunuz
Sen ıtzy'sin tatlısın,eğlencelisin.çocuksu olabiliyorsun ama gerektiğinde çok fazla soğuk sen kısaca muhteşemsin
Genelde insanlar seni anlamakta zorluk çektiklerini söylüyor. Kurallara uyan detaycı bir insansın genelde mükemmeliyetçisin. Bazı durumlarda çevredeki en olgun kişi olurken bazı durumlarda küçük bir çocuğa dönüşüyorsun
Sen Sokak Nöbetçileri kitabından Helin Saye Aktansın! Psikolojinin pek iyi olduğunu söyleyemem ama çok güçlü bir kadın olduğunu biliyorum.
Wooaawww- Sen tam Changbin gibi sert görünen ama aslında içi sıcacık olan birisin. Kesinlikle iyi anlaşırdınız. Dikkat et seni kaslı kollarıyla öldürmesin!