Azimli,İyi kalpli,pratik birisin sevdiğin insanlara çok değer veriyorsun ve onlara birşey olunca çok sinirlenirsin<3
Yeşil rengi çok seversin ayrıca çok samimisin
Sen dışarıdan sert gibi görünmeden aslında çok tatlı ve havalisin❤️
Unniler senin bir tanen. Oppanların da bir başka . inşallah hepsiyle tanışırsın amin :D
Sen çok iyi bir dansçısın ve o kadar da tatlısın ve Samimisin
Birbirine benzeyen iki kız ya da erkek mükemmel anlaşacakları kesin..
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
İçindeki buzlu kahveyi yere atmalısın
Biraz sessiz olsanda aynı zamanda çok cesuraun. Çok iyi laf sokarsın ve çok da güzelsindir. Herkes senin peşinden koşar.
"Sen Thanos 230 numarasın. Çılgın ve meraklısın. Aynı zamanda kıvrak bir zekaya sahipsin."